jarlo Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 HallĂ„ allihopa! Har inte hĂ€ngt hĂ€r pĂ„ ett bra tag nu. Under tiden jag varit borta har jag hunnit göra lite ny musik och en ny dansvideo, sĂ„ om ni Ă€r sugna sĂ„... đ www.torejarlo.com
FredrikMikaelsson Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 Lyssnar pÄ remarklable just nu. RÀtt skön lÄt. Videon laddar fortfarande blir intressant!
jarlo Postat 4 januari 2006 TrĂ„dstartare Postat 4 januari 2006 Lyssnar pĂ„ remarklable just nu. RĂ€tt skön lĂ„t. Videon laddar fortfarande blir intressant! Kul! Hoppas att videon gör lĂ„ten rĂ€ttvisa (eller tvĂ€rt om?) đł
hackeman Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 Hehe... att stĂ„ och spela dum sĂ„ lĂ€nge innan du visar vad du kan krĂ€ver ett visst tĂ„lamod. đł Men jag gissar pĂ„ att majoriteten av publiken redan visste? đ Kul grej, bra lĂ„t!
jarlo Postat 4 januari 2006 TrĂ„dstartare Postat 4 januari 2006 Hehe... att stĂ„ och spela dum sĂ„ lĂ€nge innan du visar vad du kan krĂ€ver ett visst tĂ„lamod. đł Men jag gissar pĂ„ att majoriteten av publiken redan visste? đ Kul grej, bra lĂ„t! NĂ€, det var knappt nĂ„gon som visste att jag skulle dansa... Den dĂ€r spotlighten i ansiktet hjĂ€lpte dock ganska mycket. Det gick inte att se hur otĂ„lig publiken blev, heh...
FredrikMikaelsson Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 Min poolare körde "kundvagnen" som dans pĂ„ nyĂ„rsskivan... Han tyckte han var cool... Fan det hĂ€r var ju helt sjukt bra! Om jag kunde göra ett av de dĂ€r moovsen sĂ„ skulle jag va mer Ă€n nöjd, men i o försig kanske jag skulle klara mig ganska bra halvvĂ€gs in i lĂ„ten đł Fantastiskt kul! Hur Ă€r det annars att plugga pĂ„ kulturama? Vad lĂ€r ni er, nĂ„got som en hemmasnickrare kan snappa upp? //FredAsp
musik (oregistrerad) Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 Jag gjorde ett fantastiskt dĂ„ligt move under ett schackparti i somras. đ :musik
Thimmie Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 Hehe... att stĂ„ och spela dum sĂ„ lĂ€nge innan du visar vad du kan krĂ€ver ett visst tĂ„lamod. đ Verkligen! đ
jarlo Postat 5 januari 2006 TrĂ„dstartare Postat 5 januari 2006 [...]Fantastiskt kul! Hur Ă€r det annars att plugga pĂ„ kulturama? Vad lĂ€r ni er, nĂ„got som en hemmasnickrare kan snappa upp? //FredAsp Kulturama Ă€r hur kul som helst! JĂ€ttebra lĂ€rare, skön stĂ€mning, roliga lektioner... Vi lĂ€r oss en massa bra grejer. Allt ifrĂ„n uppmickning av trumset, rutinmĂ€ssig eq och allmĂ€n inspelningsteknik, till hur man anvĂ€nder logic, lĂ„tskrivningstips, musikteori o.s.v. Har vĂ€l inget direkt "tips frĂ„n studion", men om du undrar nĂ„t kanske jag kan svara. Eftersom jag mest gör elektronisk musik har jag nog haft störst nytta av att sĂ€tta mig in i hur man ska jobba med EQ, kompressor, limiter. Dock gĂ€ller det ju inte bara att veta teorin bakom, det gĂ€ller att anvĂ€nda det sĂ„ mycket att man fĂ„r en kĂ€nsla för hur allt hĂ€nger ihop đ±
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.