Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

HallĂ„ allihopa! Har inte hĂ€ngt hĂ€r pĂ„ ett bra tag nu. Under tiden jag varit borta har jag hunnit göra lite ny musik och en ny dansvideo, sĂ„ om ni Ă€r sugna sĂ„... 😎

www.torejarlo.com

Annons
Postat
Lyssnar pÄ remarklable just nu. RÀtt skön lÄt. Videon laddar fortfarande blir intressant!

Kul! Hoppas att videon gör lĂ„ten rĂ€ttvisa (eller tvĂ€rt om?) 😳

Postat

Goa movez! hehe... kul! 😳

Postat

Hehe... att stĂ„ och spela dum sĂ„ lĂ€nge innan du visar vad du kan krĂ€ver ett visst tĂ„lamod. 😳

Men jag gissar pĂ„ att majoriteten av publiken redan visste? 🙂

Kul grej, bra lÄt!

Postat
Hehe... att stĂ„ och spela dum sĂ„ lĂ€nge innan du visar vad du kan krĂ€ver ett visst tĂ„lamod. 😳

Men jag gissar pĂ„ att majoriteten av publiken redan visste? 🙂

Kul grej, bra lÄt!

NÀ, det var knappt nÄgon som visste att jag skulle dansa... Den dÀr spotlighten i ansiktet hjÀlpte dock ganska mycket. Det gick inte att se hur otÄlig publiken blev, heh...

Postat

Min poolare körde "kundvagnen" som dans pÄ nyÄrsskivan... Han tyckte han var cool...

Fan det hĂ€r var ju helt sjukt bra! Om jag kunde göra ett av de dĂ€r moovsen sĂ„ skulle jag va mer Ă€n nöjd, men i o försig kanske jag skulle klara mig ganska bra halvvĂ€gs in i lĂ„ten 😳

Fantastiskt kul! Hur Àr det annars att plugga pÄ kulturama? Vad lÀr ni er, nÄgot som en hemmasnickrare kan snappa upp?

//FredAsp

musik (oregistrerad)
Postat

Jag gjorde ett fantastiskt dÄligt move under ett schackparti i somras.

😄

:musik

Postat
Hehe... att stĂ„ och spela dum sĂ„ lĂ€nge innan du visar vad du kan krĂ€ver ett visst tĂ„lamod. 🙁

Verkligen! 😄

Postat
[...]Fantastiskt kul! Hur Àr det annars att plugga pÄ kulturama? Vad lÀr ni er, nÄgot som en hemmasnickrare kan snappa upp?

//FredAsp

Kulturama Àr hur kul som helst! JÀttebra lÀrare, skön stÀmning, roliga lektioner...

Vi lÀr oss en massa bra grejer. Allt ifrÄn uppmickning av trumset, rutinmÀssig eq och allmÀn inspelningsteknik, till hur man anvÀnder logic, lÄtskrivningstips, musikteori o.s.v.

Har vĂ€l inget direkt "tips frĂ„n studion", men om du undrar nĂ„t kanske jag kan svara. Eftersom jag mest gör elektronisk musik har jag nog haft störst nytta av att sĂ€tta mig in i hur man ska jobba med EQ, kompressor, limiter. Dock gĂ€ller det ju inte bara att veta teorin bakom, det gĂ€ller att anvĂ€nda det sĂ„ mycket att man fĂ„r en kĂ€nsla för hur allt hĂ€nger ihop đŸ˜±

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.