capp Postat 15 december 2005 Dela Postat 15 december 2005 (redigerat) * LÅTNAMN: life is a spoon * ARTIST/GRUPP: Narkissus * GENRE: bluesaktigt? * LÅTLÄNGD:3.33 * KOMPOSITÖR: myself * PRODUCENT: myself * EV. MEDVERKANDE: min mun och min cymbal * INSPELNINGSÅR: 2005 * FORMAT: mp3 * STORLEK: 3.25 megabyte * STATUS: Färdig demo * LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Så här låter det när man "sjunger" alla instrument...vet inte vad som tog åt mig men...det var sent på natten 😄 Redigerat 15 december 2005 av capp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nelerion Postat 16 december 2005 Dela Postat 16 december 2005 Intressant ! Tycker det är riktigt bra, ganska bra sinnesnärvaro den natten antar jag . . Good Job ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stajo Postat 17 december 2005 Dela Postat 17 december 2005 jag tyckte den var ganska mysig. men vad tyckte grannarna 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 17 december 2005 Dela Postat 17 december 2005 Häftigt, även om den var lite monoton. Mer sådant här. Det är tufft vad man kan åstakomma med bara rösten! Tummen upp! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cliff Postat 17 december 2005 Dela Postat 17 december 2005 Genialt, utan tvekan något av det bästa jag hört här på forumet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mab (oregistrerad) Postat 17 december 2005 Dela Postat 17 december 2005 🙂 Cool idé. Jag gillar dur-mollskiftet som fäen. Lite "sur" på vissa toner, men jag tycker att den ska vara lite skitig... Bra jobbat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karl Postat 17 december 2005 Dela Postat 17 december 2005 Schysst låt.... önskar du hade lite mörkare leadvox eller var lite stadigare....men det hela är ganska charmigt..... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 17 december 2005 Dela Postat 17 december 2005 Skitkul och bra! Bra sång! Det pyser kreativitet... BRA! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 17 december 2005 Dela Postat 17 december 2005 (redigerat) Riktigt riktigt riktigt riktigt bra! Och din röst är väldigt vacker. Den här sparar jag, definitivt. EDIT: lyssnade på Absinthe från hemsidan. Bitvis var den riktigt grym. Redigerat 17 december 2005 av maxmaxmax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BobGeorge Postat 18 december 2005 Dela Postat 18 december 2005 Skön ljudbild, gillar den ödsliga blueskänslan och de mörka körerna i botten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
capp Postat 18 december 2005 Trådstartare Dela Postat 18 december 2005 Kul med kommentarer! Jag blir riktigt peppad av det här 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Staplegun Postat 18 december 2005 Dela Postat 18 december 2005 Skön känsla! Det här gillar jag skarpt. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.