Nexustwins Postat 9 december 2005 Postat 9 december 2005 (redigerat) Jahop nu är den köpt, den funkar utmärkt för mig men hur installerar jag den?? Ja hur gör man helt enkelt. 😄😏 casio cz-1000 Redigerat 9 december 2005 av xdjs
Linus Postat 9 december 2005 Postat 9 december 2005 Ja du, Rasmus... (Eller om det nu är Sebastian) Vilket MIDI-interface har du? Separat interface eller på ljudkortet? Har du drivrutinerna till det? Har du installerat dem i Windows? Har du MIDI-kablar mellan Casion och MIDI-interfacet?
Nexustwins Postat 9 december 2005 Trådstartare Postat 9 december 2005 emm jag har interface i ljudkortet och ja jag har kablarna och där var ingen skiva med drivrutiner//rasmus
Linus Postat 9 december 2005 Postat 9 december 2005 Då är det bara att installera drivrutiner för ljudkortets MIDI-interface - om de inte är installerade redan. 😏 Vilket ljudkort?
Nexustwins Postat 9 december 2005 Trådstartare Postat 9 december 2005 jag vet facktiskt inte vad det är för ljud kort det var standard i min packard bell.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.