Teorist Postat 29 april 2004 Postat 29 april 2004 FrÄgan har antagligen varit pÄ tapeten tidigare, men vilket sequencer-program dÀr ute Àr det bÀsta valet för en amatörstudio? Vill helst ha tips pÄ avskalade sequencers utan en massa extra funktioner som jag förmodligen aldrig kommer ha anvÀndning av. HÀr Àr program jag provat men ej kunnat fÄ igÄng av olika skÀl. Cubase SX Cakewalk Sonar Adobe Audition Acid Pro (extremt kraschbenÀget) Logic Hade tÀnkt sequenca audio (klarar mig utan midi) pÄ en 1.4 ghz 256 rams laptop.
Claes Holmerup Postat 29 april 2004 Postat 29 april 2004 ...eller rentav Cubase SE, som Ă€r ytterligare bantat och Ă€nnu billigare. I paket med bantade versioner av ett par fina VSTi heter det Studio Case. Det tillĂ„ter att man uppdaterar efter hand som man kĂ€nner sig mogen för att gĂ„ vidare. đ
Teorist Postat 29 april 2004 TrĂ„dstartare Postat 29 april 2004 (redigerat) Tack för tipsen, jag letade lite mer pĂ„ nĂ€tet och hittade Samplitude 7 - föll direkt. Underbart program! Kommer att införskaffas pĂ„ legalt vis sĂ„ fort lönen anlĂ€nt đ Redigerat 29 april 2004 av Teorist
Lundin Postat 29 april 2004 Postat 29 april 2004 Wavelab har ju en liknande funktion som heter Audiomontage...chek it out. /D
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.