Jump to content
Annons

Idolbild?


Lott

Recommended Posts

Annons
  • Svar 105
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

Bra jobbat grabbar! Nu har ni skrämt iväg denna tjejen också. Att ni aldrig lär er.  😏

Va fan... jag trodde det var Grahn vi raggade på?

Och det skulle se bättre ut ur hennes synvinkel? Då tror hon ju att alla på Studio forum är H-o-m-o-s-e-x-u-e-l-l-a

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra jobbat grabbar! Nu har ni skrämt iväg denna tjejen också. Att ni aldrig lär er.  😏

Va fan... jag trodde det var Grahn vi raggade på?

Och det skulle se bättre ut ur hennes synvinkel? Då tror hon ju att alla på Studio forum är H-o-m-o-s-e-x-u-e-l-l-a

har du nåpt problem med det ordet lr? 😉😛😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra jobbat grabbar! Nu har ni skrämt iväg denna tjejen också. Att ni aldrig lär er.  😏

Va fan... jag trodde det var Grahn vi raggade på?

Och det skulle se bättre ut ur hennes synvinkel? Då tror hon ju att alla på Studio forum är H-o-m-o-s-e-x-u-e-l-l-a

har du nåpt problem med det ordet lr? 😉😛😄

njae... Vad tänker du på?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra jobbat grabbar! Nu har ni skrämt iväg denna tjejen också. Att ni aldrig lär er.  😎

Va fan... jag trodde det var Grahn vi raggade på?

Och det skulle se bättre ut ur hennes synvinkel? Då tror hon ju att alla på Studio forum är H-o-m-o-s-e-x-u-e-l-l-a

Japp, det skulle se bättre ut. De flesta tjejerna väljer säkert gay-kretsarna före nörd-kretsarna, eftersom förstnämnda är berikat med vilda fester och snygga killar. Mer än man kan säga om nörd-kretsarna. 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp, det skulle se bättre ut. De flesta tjejerna väljer säkert gay-kretsarna före nörd-kretsarna, eftersom förstnämnda är berikat med vilda fester och snygga killar. Mer än man kan säga om nörd-kretsarna. 😏

Oj! Du verkar kunna dina gay-kretsar! Brukar du ragga på några "snygga killar"? 😎

On Topic: Ehh, vad handlade tråden om? Jo! Välkommen Lott!

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp, det skulle se bättre ut. De flesta tjejerna väljer säkert gay-kretsarna före nörd-kretsarna, eftersom förstnämnda är berikat med vilda fester och snygga killar. Mer än man kan säga om nörd-kretsarna. 🙂

Oj! Du verkar kunna dina gay-kretsar! Brukar du ragga på några "snygga killar"? 😎

Nädå, jag är straight, men jag ingår inte i nån sekt som förbjuder att jag partar med visst umgänge. 😉

Sen är det klart att gay-killar stött på mig, men det är bara och ta det som en komplimang och förklara att man inte är intresserad. Tro mig, dom har lättare att ta ett nej än straighta (fulla) killar som stöter på straighta tjejer. 😏

edit: jaa, jag vet att jag är way off-topic... men vi är dock i off-topic forumet. 😉

Redigerat av hackeman
Link to comment
Dela på andra sajter

Japp, det skulle se bättre ut. De flesta tjejerna väljer säkert gay-kretsarna före nörd-kretsarna, eftersom förstnämnda är berikat med vilda fester och snygga killar. Mer än man kan säga om nörd-kretsarna. :rolleyes:

Oj! Du verkar kunna dina gay-kretsar! Brukar du ragga på några "snygga killar"? 😎

Nädå, jag är straight, men jag ingår inte i nån sekt som förbjuder att jag partar med visst umgänge. 😉

Sen är det klart att gay-killar stött på mig, men det är bara och ta det som en komplimang och förklara att man inte är intresserad. Tro mig, dom har lättare att ta ett nej än straighta (fulla) killar som stöter på straighta tjejer. 😏

edit: jaa, jag vet att jag är way off-topic... men vi är dock i off-topic forumet. 😉

Får jag följa med och parta med dig Hacke, du verkar ju ha kul! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra jobbat grabbar! Nu har ni skrämt iväg denna tjejen också. Att ni aldrig lär er.  😄

Va fan... jag trodde det var Grahn vi raggade på?

Och det skulle se bättre ut ur hennes synvinkel? Då tror hon ju att alla på Studio forum är H-o-m-o-s-e-x-u-e-l-l-a

har du nåpt problem med det ordet lr? 🙂😆😆

njae... Vad tänker du på?

stavningen med bindestreck? 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...