djay_maxwell (oregistrerad) Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 hej det är så att jag tänkte bygga en hemsida i flash men har aldrig tidigare jobbat med flash. dock kan jag html koder eftersom jag gjorde mycket hemsidor i dreamweaver. men jag är intresserad av att jobba i flash just nu. men vet inte hur jag ska gå till väga. verkar så komplicerat. jag vill givetvis inte bara göra flash knappar och flash menyer utan jag vill göra en hel design/layout i flash. någon som kan hjälpa mig? vill gärna veta vilka program som är bra för mig som är amatör men vill ha obegränsade möjligheter. mvh Jean
cm0s Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 (redigerat) Macromedia Flash är det officiella programmet för att göra flash-grejer. http://www.google.se/search?q=flash+tutorials Sen är väl det här Off-topic? 😎 Det har ju inget med musikproduktion att göra. Redigerat 18 november 2005 av cm0s
djay_maxwell (oregistrerad) Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 tack för den hjälpen kan du flash förresten? hehe jo 😎
cm0s Postat 18 november 2005 Postat 18 november 2005 Inte särskilt bra 😎 Har enbart setat och lekt med demon (som du kan ladda hem från macromedias hemsida). 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.