MusikMakaren Postat 27 april 2004 Postat 27 april 2004 Hej! Jag Àr en snart 50-Ärig gubbe som har Äterupptagit min ungdoms hobby, musik. Har kollat in det hÀr forumet av och till, men eftersom jag jobbar i Cubase hÄller jag mest till pÄ http://vstforum.clubcubase.net/ . Men...tÀnkte jag, varför inte vara pÄ flera stÀllen, alltid lÀr man sig nÄt nytt och alltid kan man vÀl bidra med nÄgot... Vill du veta mer om mig och höra lite av mina högst amatörmÀssiga alster kan du besöka http://musik.kronqvist.org. /Jan Olof
tordA Postat 28 april 2004 Postat 28 april 2004 HiYa đ yeah, nu börjar det bli en bĂ€ttre Ă„ldersbalans hĂ€r đ
MusikMakaren Postat 29 april 2004 TrĂ„dstartare Postat 29 april 2004 Rockfart sa: HiYa đ yeah, nu börjar det bli en bĂ€ttre Ă„ldersbalans hĂ€r đ Ja, kanske det...fast kanske inte musikaliskt.... Min dotters kompisar tittade lite underligt pĂ„ henne nĂ€r de fick höra att farsan lyssnar pĂ„ Evanescence... đ Ăr musikalisk allĂ€tare...gillar i stort sett allt frĂ„n gregoriansk musik frĂ„n 1200-talet till...ja Evanescence... Just nu Ă€r det oerhört mycket blues, försöker lĂ€ra mig spela blues pĂ„ gitarr och lyssnar f n mycket pĂ„ Hendrix, Clapton och Allman Brothers... Tack alla för vĂ€lkomsthĂ€lsningarna! /Jan Olof
Neosus Postat 29 april 2004 Postat 29 april 2004 (redigerat) Welcomen hit!! đ Ps. GĂ„ in pĂ„ www.grahnsmusik.com och ladda ned blueslĂ„ten. đ Redigerat 29 april 2004 av Grahn
MusikMakaren Postat 30 april 2004 TrÄdstartare Postat 30 april 2004 Skön blues, Stefan! Vill gÀrna höra mera! Gillar Àven soundet i dina visor! Har sjÀlv försökt lite med visor Ät samma hÄll: Your browser does not support the HTML5 audio tag Inte lika vÀlgjort och vÀlklingande som Dina alster, men fÄr jag hÄlla pÄ nÄgra Är sÄ kanske. /Jan Olof
hammagrella Postat 30 april 2004 Postat 30 april 2004 VÀlkommen a lot Jokron! HÀll gÀrna upp nÄt av dina lÄtar för betygsÀttning pÄ den hÀr sajtens demohörna. Brukar vara konstruktiv respons dÀr!
Neosus Postat 30 april 2004 Postat 30 april 2004 (redigerat) jokron sa: Skön blues, Stefan! Vill gĂ€rna höra mera! Gillar Ă€ven soundet i dina visor! Har sjĂ€lv försökt lite med visor Ă„t samma hĂ„ll: Your browser does not support the HTML5 audio tag Inte lika vĂ€lgjort och vĂ€lklingande som Dina alster, men fĂ„r jag hĂ„lla pĂ„ nĂ„gra Ă„r sĂ„ kanske. /Jan Olof Tackar! Jo din lĂ„t har jag hört förut pĂ„ det andra forumet. Jag gillar din lĂ„t vĂ€ldigt mycket. (Jag har tillochmed lĂ€rt mig den pĂ„ dragspelet...hehe). Snyggt jobbat. đ Mvh/Grahn Redigerat 30 april 2004 av Grahn
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.