Jump to content
Annons

Extra mjukt toapapper


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

Så här brukar jag hantera torkprocessen:

steg1: grovrengör med billigt, strävt papper

steg2: finputsa bort eveentuella rester med det lite dyrare mjuka papperet

steg3: fräscha upp med våtservett

steg4: torka med hårfön

That's it!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
musik (oregistrerad)

Själv brukar jag ha toapapper som hushållspapper, som bordsservett vid fulare middagar, som papper att anteckna köplistan på, som papper att skriva låtar på, som papper att skriva tipset på (om jag saknar kupong tills jag är i affären), som omslagspapper till julklappar, som....det var nå't mer...jo...

...som toapapper också!

😄

:musik

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

Hahaha, vad världen måste ha tett sig konstig för dig, Musik, innan du hade möjlighet att fråga om den här typen av saker på Studio Forum.

Mjukt toalettpapper har man för att slippa få rivsår. Mjukt toalettpapper har man av samma anledning som att kalsonger är gjorda av bomull och inte sågspån.

Rivsår? 😄

Okej, det var kanske att ta i, men du förstår poängen 🙁

Finns ju andra alternativ än sandpapper... 😄

Jo! Men kan man inte köra på en gammal hederlig högtryckstvätt bara! Då slipper man ju hela pappersexercisen efter skitgörat!

Det låter som att du borde fundera över att installera en bidé i ditt nya hus 😎

Tack för din ed'e! men det didde nog inget med det.

En har juh badkar! Då kan man ju inta ryggläge och låta vattnet rinna bara! Då spelar det ju ingen roll hur/vad man gör . Man vaknar ju ren ändå! 🥰

😉julli-rog.gif

Har Hulken hosta? 🥰😎

Sitter hulkens mun där bak? 😛

Japp! Han är en baktalare! 🙂

Det där kallas humor! julli-rofl1.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Så här brukar jag hantera torkprocessen:

steg1: grovrengör med billigt, strävt papper

steg2: finputsa bort eveentuella rester med det lite dyrare mjuka papperet

steg3: fräscha upp med våtservett

steg4: torka med hårfön

That's it!

Man kan också polera upp en viss glans med vasselin! 🙂

🙂 Har jag hört!!!!!!!! 🙂

Överkurs!

Link to comment
Dela på andra sajter

ozzz (oregistrerad)

😄 Jihad!

Dessa mjuka köpes och tas hem där man försiktigt tar ut de mjuka rullar och ersätter de med billigt halvfabrikat från Albanien (typ - rivjärn). Därefter smugglas de tillbaka till affär med sagda mjukisar. Sätter upp dem på hyllan och - voila!!

Själv är jag trummis och vet vad det innebär att ha ett ömt anus - JIHAD!!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv är jag trummis och vet vad det innebär att ha ett ömt anus

Bara jag som tyckte det där lät jävligt fel..? 😛 Eller du kanske sitter på ett järnrör och spelar?

/också trummis..

[/OT]

Kan man inte använda dasspapper som puffskydd? Isåfall, vilket är bäst, mjukt eller hårt..?

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv är jag trummis och vet vad det innebär att ha ett ömt anus

Bara jag som tyckte det där lät jävligt fel..? 😛 Eller du kanske sitter på ett järnrör och spelar?

/också trummis..

[/OT]

Kan man inte använda dasspapper som puffskydd? Isåfall, vilket är bäst, mjukt eller hårt..?

Jag tycker man mest får rövsvett. men de torkar ju kalsongerna upp ändå. så här behövs väl inte toapapper?

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har ett ypperligt svar på trådens huvudfråga!

Musik, testa att snyta dej med vanligt toapapper (inte mjukt) istället för näsdukar nästa gång du är förkyld. Jag lovar dej att du har VÄLDIGT ont i snoken efter ett par dagar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har ett ypperligt svar på trådens huvudfråga!

Musik, testa att snyta dej med vanligt toapapper (inte mjukt) istället för näsdukar nästa gång du är förkyld. Jag lovar dej att du har VÄLDIGT ont i snoken efter ett par dagar!

😉😉🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan kanske användas till den av Lemmy uppfunna tävlingen "The dance of the flaming assholes"? På svenska döpte jag och ett antal musikervänner den till "De flammande rumphålens dans". Den går till så att man mäter ut en lämplig längd toapapper, låt säga ca 90 - 100 cm. Man hasar ner byxor och kalsonger till anklarna. Ena änden av pappret förs in mellan skinkorna och sen kniper man till. Personen ifråga tilldelas en flaska öl. Sedan tar sig någon villig funktionär fram till pappret och tänder på. Nu gäller det för den ölförsedde kämpen att halsa ölen under det att han/hon tar sig fram bäst det går. Rör man sig inte framåt blir det ganska hett om benen, rör man sig för mycket riskera man att fällas av sina egna byxor. När man hunnit dircka ur ölen, lämnas flaskan till funktionär och, med samma hand som tidigare höll flaskan, rycker man ut pappret.

Nästa person får ett papper som är så långt som den första personens papper var innan det eldades MINUS den längd som finns kvar. Denna person måste alltså få i sig ölen än fortare.

Ja, så här håller det på! Till slut är det någon som inte hinner dricka ur sin öl och då börjar den mycket lustiga dansen!

Jag har själv deltagit i vinter- såväl som sommarmästerskap och även i ett par inomhusturneringar. Jag kan utlova en trevlig stund.

Slutligen skänker jag en tacksamhetens tanke till Lemmy, Philthy Animal Taylor och Fast Eddie som, tillsammans med sin roadcrew var de som kom på och utvecklade sporten till det den är idag - ett folknöje. Jag tackar också Veckorevyn som publicerade artikeln om Motorhead och deras olika tidsfördriv någon gång på 80-talet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tackar också Veckorevyn som publicerade artikeln om Motorhead...

Jag trodde du läste GP? 😳

😳

Ja, det är sant, Linus! Av någon anledning publicerar de inte denna typ av artiklar?! Därför var jag, denna gång, tvungen att läsa denna något mindre seriösa publikation. För detta ber jag om ursäkt (Men artikeln var jättebra, som Du förstår!). 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...