Jump to content
Annons

När man öppnar logic


Ibowfornoman

Recommended Posts

Finns det något sätt att öppna logic så man får de sparade inställningar man vill ha från början? Jag få nu gå in i open och lägga upp en sparad "Mall" för att få alla fönster på plats. Dessutom så får jag problem eftersom logic 5.5 sparar audio filerna under samma namn som alla andra låtar. så jag har nu cirka 5 låtar som har samma namn på audio filerna. Jobbigt!

Det kanske inte är ett jätteproblem men det är irriterande.

Hjälp någon?

Mvh ibow

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Finns det något sätt att öppna logic så man får de sparade inställningar man vill ha från början? Jag få nu gå in i open och lägga upp en sparad "Mall" för att få alla fönster på plats

Spara dina inställningar som Autoload

Dessutom så får jag problem eftersom logic 5.5 sparar audio filerna under samma namn som alla andra låtar. så jag har nu cirka 5 låtar som har samma namn på audio filerna. Jobbigt!

Du för döpa dina Audio filer till respektive projekt namn eller liknande.

Under " Set Audio recording Path " ställer du in vart du vill spara dina filer

och vad dom ska heta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Spara dina inställningar som Autoload

Var gör man det?

I Logicmappen.

Tryck "a" på tangentbordet för att kunna "set audio recording path". Jag sparar alla olika projekt i olika mappar för att undvika den gröten du har skaffat dig.

Jag måste nog vara sämsta på forumet!

Först markerade jag en audio slinga och tryckte på a sen skrev jag vad den skulle hetta

och sparade den i det namnet. Sen hittar jag inte den filen! Och i logicmappen finns det inget som heter autoload. Usch! jag hatar att vara nybörjare!

Vore jätteglad för en längre ingående beskrivning.

Mvh Ibow

Link to comment
Dela på andra sajter

Spara dina inställningar som Autoload

Var gör man det?

I Logicmappen.

Tryck "a" på tangentbordet för att kunna "set audio recording path". Jag sparar alla olika projekt i olika mappar för att undvika den gröten du har skaffat dig.

Fixade autoload grejen!

Kanske inte är sämt ialla fall!

Tack

😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...