claypool Postat 30 november 2005 Dela Postat 30 november 2005 Ja, det börjar likna alla band man har startat på fyllan i tron att man inom 3 rep skall ha erövrat världen. 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valdez Postat 30 november 2005 Dela Postat 30 november 2005 Ja, det börjar likna alla band man har startat på fyllan i tron att man inom 3 rep skall ha erövrat världen. 😮 😛😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 30 november 2005 Trådstartare Dela Postat 30 november 2005 Hur går det med bandet... ALL STARS historen börjar ju bli gammal.....öhhhhänder ju inget... 😉😉😛 Några tips på vägen....hahahah EN bandledare.. rep minst 4 timmar om dagen.. musiker som inte kommer till repen...får sparken! Bokade spelningar för minst ett år framöver.. Sprit i samband med rep eller spelning...sparken direkt! Borde ju vara många platser lediga nu... 😆 jo, vi är värdens äldsta band !! 🙂 "musiker som inte kommer till repen...får sparken!" löneavdrag svider mer, tro mig. "Sprit i samband med rep eller spelning...sparken direkt!" sh!t, jag tar min äggklyvare och går... kryper 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Falk Postat 30 november 2005 Dela Postat 30 november 2005 Är det någon som har nominerat Falken på saxofon?! 😳 Nä inte jag iaf 😄😆 ..ok då om ni ger mig 50% av arvodet..(nu börjar konflikterna dyka upp i gruppen...) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Falk Postat 30 november 2005 Dela Postat 30 november 2005 Nominerar Falk att göra en spoken-word-del efter andra refrängen. Med Sam. Tack för förtroendet maxmaxmax 😳 ..har blivit riktigt bra kompis med Sam..fast jag får nog fråga honom först 😆 ..tar du Sam på slutet då..eller 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Falk Postat 30 november 2005 Dela Postat 30 november 2005 Jarnis på ngn gammal monosynt..så kan han spela ngn saftig basgång! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 30 november 2005 Dela Postat 30 november 2005 Ok då grabbar. Nu kör vi, jag har värmt upp höfterna inför Gogo-dansen 😄 Är alla redo? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 30 november 2005 Dela Postat 30 november 2005 Föresten: Jag nominerar Lundin på mix tillsammans med mig 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 30 november 2005 Dela Postat 30 november 2005 Är det försent att nominera sig själv till Lucia? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 30 november 2005 Dela Postat 30 november 2005 Är det försent att nominera sig själv till Lucia? Absolut inte!!! Självklart ska du vara Lucia 😳 Har vi några stjärngossar också? Eller kanske en lussekatt? 😄 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Falk Postat 30 november 2005 Dela Postat 30 november 2005 Är det försent att nominera sig själv till Lucia? Absolut inte!!! Självklart ska du vara Lucia 😆 Har vi några stjärngossar också? Eller kanske en lussekatt? 😄 😄 Nja..vet inte,,men varför inte Richie som smörsjungande stjärngosse eller lussekatt om han hellre vill vara det 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valdez Postat 30 november 2005 Dela Postat 30 november 2005 Hur går det med bandet... ALL STARS historen börjar ju bli gammal.....öhhhhänder ju inget... 😆 😆 😆 Några tips på vägen....hahahah EN bandledare.. rep minst 4 timmar om dagen.. musiker som inte kommer till repen...får sparken! Bokade spelningar för minst ett år framöver.. Sprit i samband med rep eller spelning...sparken direkt! Borde ju vara många platser lediga nu... 😛 jo, vi är värdens äldsta band !! 😆 "musiker som inte kommer till repen...får sparken!" löneavdrag svider mer, tro mig. "Sprit i samband med rep eller spelning...sparken direkt!" sh!t, jag tar min äggklyvare och går... kryper 😆 Men TordAn...då!... 😮 Haru inga regler... 😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valdez Postat 30 november 2005 Dela Postat 30 november 2005 Är det försent att nominera sig själv till Lucia? Försent?...nejdå du är nog ute i god tid... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Diwic Postat 2 december 2005 Dela Postat 2 december 2005 jag kan ta slutackordet Abmaj7/Bb på piano Då kan jag spela piano resten av låten då, eller? Fast jag har ingen att spela fyrhändigt med, så du kanske är sugen på att vara med på resten av låten också? // David Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 2 december 2005 Trådstartare Dela Postat 2 december 2005 Är det försent att nominera sig själv till Lucia? Försent?...nejdå du är nog ute i god tid... 😆 Jajjamensan 😎 2031 är inte bokad än, så... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 2 december 2005 Trådstartare Dela Postat 2 december 2005 jag kan ta slutackordet Abmaj7/Bb på piano Då kan jag spela piano resten av låten då, eller? Fast jag har ingen att spela fyrhändigt med, så du kanske är sugen på att vara med på resten av låten också? // David ge pöjken ett handtag 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 13 december 2005 Trådstartare Dela Postat 13 december 2005 trummor klara, ska jag lägga ut den i forumet för sammarbete eller demo ? 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 14 december 2005 Dela Postat 14 december 2005 trummor klara,ska jag lägga ut den i forumet för sammarbete eller demo ? 😉 Samarbete va!? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 14 december 2005 Dela Postat 14 december 2005 jösses Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 14 december 2005 Trådstartare Dela Postat 14 december 2005 vilken rysare, jag såg inte att Christofer var inloggad 😄 nu kör vi, fullt ös med Hedenhös... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Jag utnämner mig själv till förste koskälle-spelare också... 🙁 Det hör till att en Gogodansare spelar koskälla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 2 januari 2006 Dela Postat 2 januari 2006 Jag utnämner mig själv till förste koskälle-spelare också... 🙁 Har inte du den här surdegen att ta hand om? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.