Thimmie Postat 7 november 2005 Dela Postat 7 november 2005 🙂Ohkaj, ficksatt 🥰 Hahaha! "överhoppad congas"?! Så fult! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 7 november 2005 Trådstartare Dela Postat 7 november 2005 hehe du är i samma sektion som Claypool som inte behärskar kontrabas. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 7 november 2005 Dela Postat 7 november 2005 hehedu är i samma sektion som Claypool som inte behärskar kontrabas. 😏 Ok, men jag KAN spela congas! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 7 november 2005 Dela Postat 7 november 2005 Nominerar Falk att göra en spoken-word-del efter andra refrängen. Med Sam. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wonderboy Postat 7 november 2005 Dela Postat 7 november 2005 Såja, då har jag burit allt på plats! Jag har kopplat och donat! Fy f-n för analogsyntharna, vad de brummade! Jag har fasat om dem nu. Kör igång nu då! One, two, three, four! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
claypool Postat 8 november 2005 Dela Postat 8 november 2005 (redigerat) hehedu är i samma sektion som Claypool som inte behärskar kontrabas. 😏 Ok, men jag KAN spela congas! 😉 😉 Nu ska vi inte bli ledsna i ögat. Vi kan lära oss tillsammans. 🙂 Edit: För övrigt så klingar "obehärskad kontrabas" riktigt bra. Funderar helt klart att gå över till det på heltid. Redigerat 8 november 2005 av claypool Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 8 november 2005 Dela Postat 8 november 2005 hehedu är i samma sektion som Claypool som inte behärskar kontrabas. 😏 Ok, men jag KAN spela congas! 😉 😉 Nu ska vi inte bli ledsna i ögat. Vi kan lära oss tillsammans. 😉 Edit: För övrigt så klingar "obehärskad kontrabas" riktigt bra. Funderar helt klart att gå över till det på heltid. Jo, jag gråter krokodiltårar... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
claypool Postat 8 november 2005 Dela Postat 8 november 2005 Men låt bli det och lär dig spela istället! 😉😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 9 november 2005 Trådstartare Dela Postat 9 november 2005 är vi klara med nomineringarna så långt ?? The BandShape är nästa steg 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 9 november 2005 Dela Postat 9 november 2005 The BandShape är nästa steg 😎 Eeh....? 😄 Låter lite farligt tycker jag... Är det för sent att hoppa av? 🙂 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 9 november 2005 Trådstartare Dela Postat 9 november 2005 det är aldrig för sent 😄 inte farligt alls, det värsta som kan hända är att du blir en musiker på köpet 😄 eller inte vill åka hem från Hong Kong eller Thailand... 😄😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zauron_87 Postat 26 november 2005 Dela Postat 26 november 2005 fan jag blev sugen på muffins kan ingen ge ut erat hemliga recept Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
claypool Postat 28 november 2005 Dela Postat 28 november 2005 Tycker det går segt med låtskrivandet. Sitter/står och övar på min kontrabas för fullt ju! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 28 november 2005 Dela Postat 28 november 2005 Ja vill åsse va me'... vad får jag spela? Va va va? vad får jag spela? 🙂 Brunstig baskagge? E de nån som tingat det? Eller lättfotad tvärflöjt? Ejakulerande elbas? Pilsk puka? I värsta fall får jag väl bara vara full och dryg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
claypool Postat 28 november 2005 Dela Postat 28 november 2005 Jag tycker inte att personkemin har funkat så bra på senaste tiden och att det går för länge mellan repen, så jag och min kontrabas kommer att satsa på en solokarriär. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 28 november 2005 Dela Postat 28 november 2005 Jag tycker inte att personkemin har funkat så bra på senaste tiden och att det går för länge mellan repen, så jag och min kontrabas kommer att satsa på en solokarriär. 🙂 Så pass? Det ska bli mycket intressant att höra! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 28 november 2005 Trådstartare Dela Postat 28 november 2005 kemi och kemi... på sergelstorg säljer dom kemikalier... 😉 rep och rep... blir det bättre med en Albatross ? 😉 solokariär kan kontra med en bas (har jag hört...) 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Eternal Postat 28 november 2005 Dela Postat 28 november 2005 Är detta ännu ett projekt som kommer rinna ut i sanden tro? Fan manager sätt igång och arbeta 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
claypool Postat 29 november 2005 Dela Postat 29 november 2005 Japp, för 10% borde du väl kunna göra någon nytta! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 29 november 2005 Dela Postat 29 november 2005 RockfartTord! Fixa bussen nu! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 29 november 2005 Dela Postat 29 november 2005 När börjar vi repa? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 29 november 2005 Dela Postat 29 november 2005 När börjar vi repa? 😮 Never Rehearse -SHAM 69 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Altzi Postat 29 november 2005 Dela Postat 29 november 2005 (redigerat) Kul grej, blir högst rörd över att vara omnämnd som tänkbar medlem i detta exlusiva band. 😄 Skriver inga kontrakt utan att veta exakt vem som kommer att baka muffins!!! ändrat några stavfel 😮 Redigerat 29 november 2005 av Altzi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 30 november 2005 Trådstartare Dela Postat 30 november 2005 Grahn är MuffinsMaster 🙂 men har man inget mjöl så går det bra med selleri... (åh har man ingen selleri så går det bra med en hjärna med celler i 🙁 ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
claypool Postat 30 november 2005 Dela Postat 30 november 2005 (redigerat) Mycket snack och ingen verkstad! Vem styr upp första repet? EDIT: 🙁 Så att ingen blir stött. Redigerat 30 november 2005 av claypool Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 30 november 2005 Trådstartare Dela Postat 30 november 2005 *komposition, arr*Marängen, tbruce, Barsko, addic59, djonas Text: dede ska väl peta ihop något som repar sig 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
claypool Postat 30 november 2005 Dela Postat 30 november 2005 Bara vi inte börjar repa covers så är jag nöjd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 30 november 2005 Trådstartare Dela Postat 30 november 2005 covers på våra egna låtar ? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
claypool Postat 30 november 2005 Dela Postat 30 november 2005 😆 Ja möjligtvis, men det vore mycket roligare med specialskriven musik för just den här sättningen. 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valdez Postat 30 november 2005 Dela Postat 30 november 2005 Hur går det med bandet... ALL STARS historen börjar ju bli gammal.....öhhh händer ju inget... 😮😛😛 Några tips på vägen....hahahah EN bandledare.. rep minst 4 timmar om dagen.. musiker som inte kommer till repen...får sparken! Bokade spelningar för minst ett år framöver.. Sprit i samband med rep eller spelning...sparken direkt! Borde ju vara många platser lediga nu... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.