jim Posted October 25, 2005 Posted October 25, 2005 (edited) En kille på Melongroupe mailade och frågade om han fick använda en av mina låtar till en infofilm om Umeå universitet. Självklart sa jag. Här är resultatet. Mer info finns på min hemsida Nailen Music Tycker ni att låten och filmen passar ihop? Detta är ett av deras första projekt. Jag blev mycket nöjd i alla fall. Infofilmen Jimmy Edited October 25, 2005 by jim
Danabacken Posted October 25, 2005 Posted October 25, 2005 (edited) Fixa en direkt länk istället. Edit: och glöm inte forumreglerna: https://www.studio.se/index.php?showtopic=1292 Edited October 25, 2005 by Danabacken
Richie76 Posted October 25, 2005 Posted October 25, 2005 Kanon! Tur att man redan bor i Umeå! 😉 Näe men det lät ju bra. Låter lite åt Gessle på sången! Hade du specialskrivit den eller?
jim Posted October 26, 2005 Author Posted October 26, 2005 Nej jag hade inte spec skrivit låten. Det var en av mina första låtar som jag gjorde. Kul att du tyckte det var OK Jimmy
Recommended Posts