Jump to content
Annons

prov på klassiskt igen..


barsko (oregistrerad)

Recommended Posts

barsko (oregistrerad)

Har suttit ett tag nu med symphony of voices!!!!svårt, men en ganska okej snutt har det blivit tycker jag. Stråkar också. Vad tycker ni/du om detta lila stycke????.

fan. detta var det

Redigerat av Olsberg
Filer raderade, se //forum.studio.se/index.php?showtopic=39482
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Nu har jag lyssnat..

Tjae, körerna låter bra; men det låter mest som du suttit och lekt fram olika toner istället för att försöka få någon struktur på det hela.

Går det att minska vibratot på körerna förresten? Låter väldigt konstgjort när du har samma vibrato hela tiden.. Dessutom är inte vibrato så jättesnyggt om det inte används på rätt sätt.

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Vadå ingen struktur? Jag hör ganska tydliga linjer. Stycket är för kort för att man ska kunna avgöra hur pass mycket tankeverksamhet som ligger bakom, men som det är nu så tycker jag det är så genomtänkt det kan vara.

Det blir lite konstigt när alla toner sväller fram och vibratot låter som det gör hela tiden ja. Är målet att det ska låta "riktig" kör så är det helt åt helsicke, men jag tycker det låter fint ändå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Filmmusik aktigt - Hjälten dör i slowmotion med denna musik i bakgrunden, eller nåt! 🙂

Många har tagit upp vibratot så det ska jag inte göra! Jag tyckte det var riktigt snyggt faktiskt, fick även lite jul-stämning! Tack för det.. 😎 (kanske lite väl tidigt för jul-stämning i och för sig!) 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
barsko (oregistrerad)

tackar alla. Nu är jag där jag alltid kommer till, "Fortsättningen", som så ofta tvärstopp. Men det lossnar nog. blir det mer snart lägger jag upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...