Pellesnusk Postat 19 oktober 2005 Dela Postat 19 oktober 2005 Tänkte bara berätta att jag ska spela skivor på Nada på fredag tillsammans med min kompis Justus. Det blir en skön blandning av soul-disco-house. För er som inte vet så ligger Nada på Åsögatan i Stockholm (f.d. Guldapan) och fick pris av DN På Stan förra året för bästa bar. Om ni inte har något bättre för er kan ni komma dit och hänga lite! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 19 oktober 2005 Dela Postat 19 oktober 2005 Kors. Där hänger jag då och då.. Men tyvärr inte ikväll. Tjoa till nån annan gång det är dax. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berch Postat 19 oktober 2005 Dela Postat 19 oktober 2005 Kommer! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pellesnusk Postat 19 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 19 oktober 2005 Men tyvärr inte ikväll. Vet inte om du läste fel eller skrev fel, men vi ska inte spela skivor ikväll utan på fredag.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.