tordA Postat 15 oktober 2005 Postat 15 oktober 2005 mums 😄 P4 3GHz (P3 på lördagar 93kHz) 🙁 1GBram DDR2 160 GB HD chipset 925 (nå'nting) delux (ProTools godkänt) fajerwajer(en näve) , usbportar(en näve) seriell, paralell, partiell, horisontel och fan vet allt... 🙁 MEN ett jäkla grafikkort som för VÄSEN (tacka vet jag CGA grafiken, inget oljud alls... 😆 ) 😄
D Vibe Postat 15 oktober 2005 Postat 15 oktober 2005 Grattis! .. ja nya PC-apparaturer för ett jävla väsen 🙁 .. Undrar om det går att minska det genom spela in bruset och tjutet från datorn, fasvända det, och sen köra det fasvända ljudet samtidigt i en liten högtalare som står brevid datorn? 🙁 .. Måste jag prova nån gång 😆 /Daniel
Neosus Postat 15 oktober 2005 Postat 15 oktober 2005 D Vibe sa: Grattis! .. ja nya PC-apparaturer för ett jävla väsen 😄 .. Undrar om det går att minska det genom spela in bruset och tjutet från datorn, fasvända det, och sen köra det fasvända ljudet samtidigt i en liten högtalare som står brevid datorn? 🙁 .. Måste jag prova nån gång 🙁 /Daniel Vilken bra idé! 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 oktober 2005 Postat 15 oktober 2005 Grahn sa: D Vibe sa: Grattis! .. ja nya PC-apparaturer för ett jävla väsen 😄 .. Undrar om det går att minska det genom spela in bruset och tjutet från datorn, fasvända det, och sen köra det fasvända ljudet samtidigt i en liten högtalare som står brevid datorn? 😄 .. Måste jag prova nån gång 🙁 /Daniel Vilken bra idé! 😆 Japp, en super idé. Eller så köper man ett tyst dator bara 🙁 Rockfarten: Okej, fina specs, kan jag få din adress?
tordA Postat 15 oktober 2005 Trådstartare Postat 15 oktober 2005 MarcusRombo sa: Rockfarten: Okej, fina specs, kan jag få din adress? haha, ok här är jag... å andra sidan så står jag i telefonkatalogen 🙁 jodå, mitt namn står där åxå !! 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 oktober 2005 Postat 15 oktober 2005 Rockfart sa: MarcusRombo sa: Rockfarten: Okej, fina specs, kan jag få din adress? haha, ok här är jag... å andra sidan så står jag i telefonkatalogen 😄 jodå, mitt namn står där åxå !! 😄 Kan man ha sitt namn me i telefonkatalogen?! 😄 Tar dom ut en avgift för det eller? 😆🙁🙁
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 oktober 2005 Postat 15 oktober 2005 Grahn sa: Rockfart: Är jag på rätt väg? ---> Rock 😮 😠 Är det lite fett att heta La Rock i efternamn eller vad? 😄
tordA Postat 15 oktober 2005 Trådstartare Postat 15 oktober 2005 MarcusRombo sa: Tar dom ut en avgift för det eller? 😠😮😄 inte av mig, jag är avgiftad tillräckligt många gånger 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 oktober 2005 Postat 15 oktober 2005 Rockfart sa: MarcusRombo sa: Tar dom ut en avgift för det eller? 😠 😮 😄 inte av mig, jag är avgiftad tillräckligt många gånger 😄 😛😄😄
Linus Postat 15 oktober 2005 Postat 15 oktober 2005 Apropå "luktar nytt"... 🙁 Ung grabb går in i ny datasal med splitternya datorer sa: Mmm... Det luktar LAN! 😳
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 15 oktober 2005 Postat 15 oktober 2005 Linus sa: Apropå "luktar nytt"... 😉 Ung grabb går in i ny datasal med splitternya datorer sa: Mmm... Det luktar LAN! 🙁 🙁😆😆😆 Dagens ungdom! 😳
Hans Postat 15 oktober 2005 Postat 15 oktober 2005 Hej! D Vibe sa: Undrar om det går att minska det genom spela in bruset och tjutet från datorn, fasvända det,och sen köra det fasvända ljudet samtidigt i en liten högtalare som står brevid datorn? 😳 .. Måste jag prova nån gång 😠 Genialiskt 🙁! Annan bra idé är o ha liten kines som går runt och kastar smällare hela tiden, eller stor galning som går runt i lägenheten och skriker, då glömmer man garanterat snabbt bort att datorn låter!
Pazo Postat 16 oktober 2005 Postat 16 oktober 2005 MarcusRombo sa: Grahn sa: D Vibe sa: Grattis! .. ja nya PC-apparaturer för ett jävla väsen 🙁 .. Undrar om det går att minska det genom spela in bruset och tjutet från datorn, fasvända det, och sen köra det fasvända ljudet samtidigt i en liten högtalare som står brevid datorn? 😄 .. Måste jag prova nån gång 😆 /Daniel Vilken bra idé! 😆 Japp, en super idé. Eller så köper man ett tyst dator bara 😛 Rockfarten: Okej, fina specs, kan jag få din adress? DU kan ju alltid få adressen hem till mit orginalhem i aneby! 😛 Där står en P4 3,2 ghz 512 ram 200gb Hdd M-audio audiophile 27/96 (eller vad de heter) 😆 Å jag fick inte ta med den hit 🙁
L.C Postat 16 oktober 2005 Postat 16 oktober 2005 Linus sa: Apropå "luktar nytt"... 😆 Ung grabb går in i ny datasal med splitternya datorer sa: Mmm... Det luktar LAN! 😆 Fan det var en som sa så på ett lan jag var på. Fas han kanske menade alla kläder, pizzarester, colaburkar osv som skräppade. 😆 Nice burk rockfart.
Linus Postat 16 oktober 2005 Postat 16 oktober 2005 Rockfart sa: MEN ett jäkla grafikkort som för VÄSEN Byt kylning på kortet
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.