Jump to content
Annons

ARGHHHH!


Midori

Recommended Posts

Annons

Amen asså lixom va... så länge hon kan dissa o trissa igång dig vinner hon. Du är hennes offer så länge hon får dig att bli arg, irriterad, frustrerad, rädd, ledsen, whatever.

Igonerera eller föregå med extremt dåligt exempel; t.ex konfrontera henne IRL med ett baseball-trä.

:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Nejnejnejnej. Helt fel. Bästa sättet att bemöta någon man inte tycker är följande: Varje gång du möter/ser/träffar på personen i fråga så börjar du småskratta för dig själv. Frågor hon/han vad du skrattar åt, så svarar du "nej, ingenting särskilt", och går därifrån (skrattandes).

(Det måste vara ett äkta skratt dock, för annars blir det bara patetiskt)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja det är klart att det är svårt att låta bli att svara någon som vräker ur sig en massa elakheter...jo man blir ju frustrerad arg och ledsen!

Jag säger som de andra här; ignorera henne totalt..så länge du svarar henne kommer hon fortsätta...så bli tyst för vem ska hon då tala till!....men som sagt jag håller med om att det är jobbigt och svårt om det är flera som är inblandade!...

Hur arg du än blir...såå ge henne inte möjligheten till att fortsätta sina elakheter!..

Hoppas att det löser sig! och det blir ro!

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Jag har läst dina lite virriga poster nu. Verkar som om du bubblar av ilska, därför kan det bli så när man ska uttrycka sig. Håller inte med dig om att det bara är hudfärgen som skiljer människor åt utseendemässigt. Alla är väl olika till utseendet, även de med samma hudfärg.

Jag tycker inte du ska bry dig om denna människan överhuvudtaget. Det bästa sättet att bli av med frustrationen är att lägga energin på annat. Skriv en låt!

Lite som Hackeman skriver alltså.

:rolleyes:

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

(1) så länge hon kan dissa o trissa igång dig vinner hon. Du är hennes offer så länge hon får dig att bli arg, irriterad, frustrerad, rädd, ledsen,

(2) eller föregå med extremt dåligt exempel; t.ex konfrontera henne IRL med ett baseball-trä. :rolleyes:

Det (1):a var väldigt bra skrivet 😆!

Det (2):a var väldigt dåligt skrivet 😳!

(1) Man kan alltid enkelt vinna över Nazister, Republikaner, ligister, kvinnohatare, manshatare, o.s.v. bara genom att vara lycklig!

För dom är det inte! Jag säger inte att man ens ska tycka synd om "dom" men lyckliga är dom garanterat inte! Blir du stressad

och olycklig av deras agerande, ja då är dom på väg att vinna! Dom vill ha motsättningar, just detta är deras drog kanske t.o.m.

deras främsta mål här i livet! Patetiskt? Ja! Är det synd om dom? Nej! Men så länge du är lycklig i ditt liv så har du besegrat dem

alla... i en förkrossande seger! (Lite "Sagan om ringen"-aktigt tänk, men det är enligt mig faktiskt just så som det förhåller sig 😆!)

(2) Man kan aldrig med våld vinna över människor som hatar, då risken är att dessa inte ens bryr sig nämnvärt om de får stryk...

... + att du då kan åka i fängelse och vem "vann" egentligen då? Okej, om det är försvar av medmännsika eller självförsvar så

visst okej, men inte som hämd för då, återigen, så har du ju blivit precis som dom och dom då därmed på god väg att "vinna"!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

(1) så länge hon kan dissa o trissa igång dig vinner hon. Du är hennes offer så länge hon får dig att bli arg, irriterad, frustrerad, rädd, ledsen,

(2) eller föregå med extremt dåligt exempel; t.ex konfrontera henne IRL med ett baseball-trä. 🙂

Det (1):a var väldigt bra skrivet 🙂!

Det (2):a var väldigt dåligt skrivet 😄!

(1) Man kan alltid enkelt vinna över Nazister, Republikaner, ligister, kvinnohatare, manshatare, o.s.v. bara genom att vara lycklig!

För dom är det inte! Jag säger inte att man ens ska tycka synd om "dom" men lyckliga är dom garanterat inte! Blir du stressad

och olycklig av deras agerande, ja då är dom på väg att vinna! Dom vill ha motsättningar, just detta är deras drog kanske t.o.m.

deras främsta mål här i livet! Patetiskt? Ja! Är det synd om dom? Nej! Men så länge du är lycklig i ditt liv så har du besegrat dem

alla... i en förkrossande seger! (Lite "Sagan om ringen"-aktigt tänk, men det är enligt mig faktiskt just så som det förhåller sig 🙂!)

(2) Man kan aldrig med våld vinna över människor som hatar, då risken är att dessa inte ens bryr sig nämnvärt om de får stryk...

... + att du då kan åka i fängelse och vem "vann" egentligen då? Okej, om det är försvar av medmännsika eller självförsvar så

visst okej, men inte som hämd för då, återigen, så har du ju blivit precis som dom och dom då därmed på god väg att "vinna"!

Meeeen... han skämtade ju bara på punkt 2. 😛

Iaf jag fick mig ett skratt på den punkten 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Ingorera funkar. Annars kan man vara jätte snälla mot dem. Då blir de helt knäckta och nästan lite rädda för en. De vet inte hur de ska hantera en då! 😮

. Det absolut mest effektiva är att spela snäll samt skogstokig - då blir dom vääldigt avståndstagande 😉! Väldigt svårt dock, krävs nog nästan

att man är lite allmänt knäpp på riktigt 😆!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahahaha, Vilka mesproppar. Så länge du är säker på att du inte får gängsmek av henne och hennes nazimob så skulle jag ge tummen upp för att ultrasmäda henne.

Poängtera gärna det faktum att hon inte är utbildad rasbiolog, skicka ett vykort med bilder på lite tragiska white-trash slödder i kkk dress (då kan hon se var hon står i allmänhetens ögon) eller helt enkelt bara be henne hålla käft innan någon som inte är lika snäll som du täpper till den. :rolleyes: peace out

Link to comment
Dela på andra sajter

Orolig för att hon ska börja jobba på samma ställe som dig...?

Varför inte påpeka för bossen att hon är nazist?

jag är fan bäst 🙂...

jag sa till de på min avdelning att hon är nazze, så nu får hon inte vara på min avdelning i alla fall...

Men hon ska vara i samma bygnad dock...fast på en annan avdelning...

jag totalvägrar o ha en nazzie på jobbet...så är det bara.. 😛

Bra gjort!! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Bästa sättet att tysta ner sådana människor är att konfrontera dem öga mot öga och be dem rabbla upp sin predikan en gång till, gjärna i en miljö där det finns just invandrare. Detta landet är fullt av smygrasister som inte vågar erkänna vad dom tycker ute i samhället utan håller på med att säga kränkande saker om invandrare/människor med föräldrar som har en utländsk bakgrund. Visst, Sverige är vackert och vi är ju svenska medborgare, visst ska vi skydda vårt land mot terror, orättvisa etc, Men vi ska ju inte stänga ute människor som vill komma hit och ta del av vårt samhälle.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sen sa han,ja kärleken övervinner allt..även såna här situationer...

Då sa jag..ja men om kärleken skulle övervinna allt då hade vi fortfarande vatt ihop lilla vännen...

Då sa han, ja men det beror ju på okm kärleken lever eller inte?

då sa jag...näh men tydligen så gjorde nog inte våran det då...

Låter som ni egentligen sade precis samma sak där. Er kärlek var inte lika stark mot slutet som deras är nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Rekommenderar dock att du inte sprider rykten om att hon e nasse på jobbet, hennes privata åsikter kanske hon inte tar med till jobbet, annars lär det komma fram av sig självt. Gör du för mycket får att få henne i dålig sits riskerar du själv att råka illa ut 😄

Redigerat av Drik
Link to comment
Dela på andra sajter

It's a fucked up world..

Det enda jag egentligen reagerade på är hur man som kille kan bli ihop med en sådan plattnacke med sådana pantade värderingar?

Hur gammal är hon förresten? Och vad har hon för Helgon-nick?

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...