Jump to content
Annons

Vart kan man hitta sÄng pedagoger?


Yoana

Recommended Posts

Tjena.

Jag Àr ny hÀr och undrar ifall nÄgon har nÄgon bra site eller nÄgot dÀr man kan hitta sÄngpedagoger. Jag har haft problem med min röst hela förra Äret och ska komma igÄng med sjungandet nu igen men behöver en sÄng pedagog i jönköpings omrÄdet. Vart finner man dem? priser osv. mvh Yoana.

Redigerat av Yoana
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons

oh, Okej. tack đŸ˜± Jag började gymnasiet detta Ă„ret skulle gĂ„tt musik pĂ„ Per brahe gymnasiet dĂ„. men vart sjuk bĂ„da gĂ„ngerna pĂ„ Intagningsprovet sĂ„ jag fĂ„r gĂ„ IVF ett Ă„r :rolleyes: skulle tagit sĂ„ng lektioner dĂ€r dĂ„.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

SjĂ€lv gick jag musiklinjen pĂ„ Södra VĂ€tterbygdens Folkhögskola i Jönköping. Ring och kolla med dem vetja! 🙂

Är du frĂ„n Jkpg? 😼

TILL FRÅGAN:

De lokala muskolorna brukar ju alltid ha en "sÄnglÀrare" Kolla med musikskolan dÀr. Annras kan du ju alltid ta en i en angrÀnsande Stad/by

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Ah, okey 😠 Jag vill ha en riktigt proffisionell ^^ sĂ„ gĂ€rna en pedagog. vet en i falköping dit gĂ„r mitt fritidskort som lĂ€ngst sĂ„ resa blir ju inga probs.

Å henne kĂ€nner jag ocksĂ„. men kĂ€nns Ă€ndĂ„ jobbigt att behöva Ă„ka Ă€nda till falköping. :/ sĂ„ försöker fĂ„ tag i en hĂ€r i nĂ€rheten. hm, aa, jag kan ju kolla pĂ„ min skola. frĂ„ga dem om rĂ„d ocksĂ„. tack för tips

JA! sjĂ€lvklart bor jag i Jkpg 🙂 fin stad.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...