Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted (edited)

Tjena.

Jag är ny här och undrar ifall någon har någon bra site eller något där man kan hitta sångpedagoger. Jag har haft problem med min röst hela förra året och ska komma igång med sjungandet nu igen men behöver en sång pedagog i jönköpings området. Vart finner man dem? priser osv. mvh Yoana.

Edited by Yoana
Annons
Posted

Själv gick jag musiklinjen på Södra Vätterbygdens Folkhögskola i Jönköping. Ring och kolla med dem vetja! :rolleyes:

Posted

oh, Okej. tack 😱 Jag började gymnasiet detta året skulle gått musik på Per brahe gymnasiet då. men vart sjuk båda gångerna på Intagningsprovet så jag får gå IVF ett år :rolleyes: skulle tagit sång lektioner där då.

Posted
Själv gick jag musiklinjen på Södra Vätterbygdens Folkhögskola i Jönköping. Ring och kolla med dem vetja! 🙂

Är du från Jkpg? 😮

TILL FRÅGAN:

De lokala muskolorna brukar ju alltid ha en "sånglärare" Kolla med musikskolan där. Annras kan du ju alltid ta en i en angränsande Stad/by

Posted

Ah, okey 😠 Jag vill ha en riktigt proffisionell ^^ så gärna en pedagog. vet en i falköping dit går mitt fritidskort som längst så resa blir ju inga probs.

Å henne känner jag också. men känns ändå jobbigt att behöva åka ända till falköping. :/ så försöker få tag i en här i närheten. hm, aa, jag kan ju kolla på min skola. fråga dem om råd också. tack för tips

JA! självklart bor jag i Jkpg 🙂 fin stad.