FredrikMikaelsson Postat 31 augusti 2005 Postat 31 augusti 2005 Jag har knappt skrivit en rad i detta forum men jag Àr ofta inne och tar del av era tips o tricks! TACK alla pÄ forumet! Min frÄga Àr helt enkelt om det Àr nÄgon som har bra ideer, lÀnkar eller erfarenheter om var man kan söka stipendier eller bidrag för att skapa, framföra eller spela in musik? Ett bidrag skulle ju inte skada, dÄ man stÀndigt lÀgger ut mer och mer stÄlar pÄ den musikverksamheten.
denton (oregistrerad) Postat 31 augusti 2005 Postat 31 augusti 2005 Det finns en kille som heter Wennman i efternamn och Àr frÄn Uppsala han har skrivigt en bok om hur man ger ut en skiva och i den stÄr det vilka stipendier man kan söka för sÄdant.
musik (oregistrerad) Postat 31 augusti 2005 Postat 31 augusti 2005 debbie... det gÀller bara för de som har musiken som sin PROFESSION va? Det verkade sÄ nÀr jag lÀste. Jag skulle kunna tÀnka mig att söka bidrag för min hobbyverksamhet, d.v.s. musik. GÄr det? :musik
debbie Postat 1 september 2005 Postat 1 september 2005 musik: har ingen aning faktiskt. men det vore ju soft om det gick đł
FredrikMikaelsson Postat 4 september 2005 TrÄdstartare Postat 4 september 2005 Ska kolla upp den dÀr boken./tack
android Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 (redigerat) STIM har ocksÄ stipendier som man kan söka, men de har rÀtt sÄ saftiga krav, sÄ det Àr inget för nÄn nybörjare direkt... Kolla in stim.se Redigerat 5 september 2005 av android
tejwar (oregistrerad) Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Jag mejlade nÄn som höll i det dÀr och hon sa att man mÄste söka med ett projekt som mÄste vara utÄtriktat. Det rÀcker alltsÄ inte med att skriva en lÄt och skicka in demon till Stockholms kulturförvaltning man mÄste arrangera en konsert, pjÀs, modevisning, fotoutstÀllning, opera eller nÄt i den stilen.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.