Jump to content
Annons

Jag måste erkänna


Alex123

Recommended Posts

Annons
More love to the people!

Aj löööv my gööörlfrännd!  😱

Tjena Lavrell! Dig har man inte sett på länge ju. 😆

Tjena fan! 😄

Har varit och glassat i Turkland i en vecka med min omtalade kärlek så det förklarar avvikelsen.

För att knyta ihop allt så kommer här en bild på min lilla tös från Turkiet så ni kan bli lite avundsjuka på det fina vädret vi hade 😛

sabina_turkiet.JPG

Link to comment
Dela på andra sajter

Är du säker på att du ( eller vem det nu var som tog den...en hårig turk kanske ) inte råkade ha ett blåfilter på när du tog bilden?  😱

Jepp jag tog den själv med en Canon IXUS 40 😛

Vattnet va vääääldigt blått en bit ut till sjöss. Vattnet vid stranden va inge vidare (fullt av massa bottenslask och skit) men till sjöss va det prima 😆

Redigerat av lavrell
Link to comment
Dela på andra sajter

gladamatör (oregistrerad)

🙂 vad trevligt ....hehehehe..inte för att jag känner nån men håller på per ...LOVE IS IN THE AIR ::: 😱

mvh gladamatör

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag älskar er! önskar att folk var som er.

Tack!

Kan inte annat än hålla med.

Om folk var mer som jag så skulle vi slippa en jävla massa tjafs i världen.

Inga bilbomber, inga tråkiga tv-program. Alla skulle använda blinkers och dessutom skulle man inte behöva vara rädd att bli blåst av en massa idioter. No more våldtäkter. Fängelserna skulle kunna göras om till rep-lokaler för husvilla lokala band. Skatterna skulle sänkas och välfärden ökas. Mer åt alla hela tiden!

Utan att vilja förhäva mig på något sätt så tror jag till och med att vädret skulle bli lite bättre.

Love, peace and understanding.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om folk var mer som jag så skulle vi slippa en jävla massa tjafs i världen.

Det tar emot att skriva det här uttrycket, men jag måste bara få säga:

WORD!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror jag är kär.

Äsch din lilla smickrare, lägg av!

Jag är väl inte så mycket bättre än alla andra?

Ja ja ja, jag vet, liiiiite bättre kanske, men inte fettgrymt mycket bättre?

Ok, jag kan sträcka mig till g a n s k a mycket bättre, strax under tokjävlamycketbättre, men sen förbjuuuder mig min blygsamhet att medge något mer. Stopp och belägg som man brukar säga när hästen helt håller på att gå överstyr.

®

p.s vid utgången kan ni köpa signerade T-shirts för endast 189:-. Det är min autograf i tvättäkta s.k "gristusch" samt tillägget "with love". Andra fraser och språk kan tillhandahållas mot ett smärre tillägg!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror jag är kär.

Äsch din lilla smickrare, lägg av!

Jag är väl inte så mycket bättre än alla andra?

Ja ja ja, jag vet, liiiiite bättre kanske, men inte fettgrymt mycket bättre?

Ok, jag kan sträcka mig till g a n s k a mycket bättre, strax under tokjävlamycketbättre, men sen förbjuuuder mig min blygsamhet att medge något mer. Stopp och belägg som man brukar säga när hästen helt håller på att gå överstyr.

®

p.s vid utgången kan ni köpa signerade T-shirts för endast 189:-. Det är min autograf i tvättäkta s.k "gristusch" samt tillägget "with love". Andra fraser och språk kan tillhandahållas mot ett smärre tillägg!

Får man beställa för hemleverans?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag älskar er! önskar att folk var som er.

Tack!

Kan inte annat än hålla med.

Om folk var mer som jag så skulle vi slippa en jävla massa tjafs i världen.

Inga bilbomber, inga tråkiga tv-program. Alla skulle använda blinkers och dessutom skulle man inte behöva vara rädd att bli blåst av en massa idioter. No more våldtäkter. Fängelserna skulle kunna göras om till rep-lokaler för husvilla lokala band. Skatterna skulle sänkas och välfärden ökas. Mer åt alla hela tiden!

Utan att vilja förhäva mig på något sätt så tror jag till och med att vädret skulle bli lite bättre.

Love, peace and understanding.

Roffe for president! Det enda som får mig att tveka en smula är att jag misstänker att Roffe skulle utlysa någon av Skogmans infantila "kompositioner" till nationalsång. Det skulle leda till ett uppror som jag hade startat!

I övrigt hade jag önskat att folk var mer som mig: älskvärd, felfri, rolig, kunnig etc.

Link to comment
Dela på andra sajter

För att knyta ihop allt så kommer här en bild på min lilla tös från Turkiet så ni kan bli lite avundsjuka på det fina vädret vi hade 🙂

Lavrell: Ge mig tösen så skiter jag väl i vilket väder det är 😏 Hon funkar lika bra i ett gråkallt Bollnäs som i din Canon Ixus 40-bild!

Wonderboy: Ge mig titeln så ska vi nog komma överens om en lämplig nationalsång ur den Skogmanska vis-skatten 😕

Marcus: jo jag vet att jag är lite blygsam, det är min natur, jag jobbar på det. Å andra sidan är det just den egenskapen som gör mig oemotståndlig 😳

/r (janivetmed O runt)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...