Dreamland Project (oregistrerad) Postat 6 april 2004 Postat 6 april 2004 Tja, som den "tidiga" medlemmen jag var sĂ„ kanske det trots allt Ă€r dags för en presentation. Anledningen till att jag dröjt med detta Ă€r att jag velat ligga lite lĂ„gt och kĂ€nna av stĂ€mmningen hĂ€r pĂ„ forumet. SĂ„ hĂ€r efter mĂ„nga mĂ„nader har jag funnit att den, stĂ€mmningen alltsĂ„, Ă€r vĂ€ldigt trevlig och detta faktum har inspirerat mig till mitt beslut att presentera mig. Here we go. Jag har spelat musik i olika former under hela mitt 34 Ă„riga liv. Klaviatur Ă€r huvudinstrumentet, men jag försöker klinka fram nĂ„gra ackord pĂ„ gitarr samt önskar att jag kunde spela trummor. Instrumentet jag skapar min musik pĂ„ idag Ă€r en Korg i5S frĂ„n mitten av 90-talet. Den duger gott till mina smĂ„ försök att komponera musik. All mitt musikskapande har jag samlat under namnet "Dreamland Project". Jag tillhör ingen schanger, genre eller annat fack. Min musik skapar jag efter mina kĂ€nslor. Det kan bli allt frĂ„n folkmusik till metal. Detta faktum speglar sig ocksĂ„ i min musiksmak som Ă€r vĂ€ldigt bred. Jag gillar nog musik frĂ„n alla sĂ„kallade fack. Det Ă€r intressant att experimentera med musik. Varför försöka hamna i ett fack? Varför mĂ„ste musik lĂ„ta pĂ„ ett visst sĂ€tt för att bli "accepterat" ? Dessa och mĂ„nga andra tankar formar min musik och prĂ€glar Dreamland ProjectÂŽs anda. LĂ„t musiken flöda och sĂ€tt inga grĂ€nser för kreativiteten! đ
hammagrella Postat 6 april 2004 Postat 6 april 2004 Goddag! (frÄn en som just hittat Rockfarts smileys!)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.