Jump to content
Annons

Min tur

Dreamland Project (oregistrerad)

Recommended Posts

Dreamland Project (oregistrerad)
Postat

Tja, som den "tidiga" medlemmen jag var sÄ kanske det trots allt Àr dags för en presentation. Anledningen till att jag dröjt med detta Àr att jag velat ligga lite lÄgt och kÀnna av stÀmmningen hÀr pÄ forumet. SÄ hÀr efter mÄnga mÄnader har jag funnit att den, stÀmmningen alltsÄ, Àr vÀldigt trevlig och detta faktum har inspirerat mig till mitt beslut att presentera mig.

Here we go.

Jag har spelat musik i olika former under hela mitt 34 Äriga liv. Klaviatur Àr huvudinstrumentet, men jag försöker klinka fram nÄgra ackord pÄ gitarr samt önskar att jag kunde spela trummor.

Instrumentet jag skapar min musik pÄ idag Àr en Korg i5S frÄn mitten av 90-talet. Den duger gott till mina smÄ försök att komponera musik.

All mitt musikskapande har jag samlat under namnet "Dreamland Project". Jag tillhör ingen schanger, genre eller annat fack. Min musik skapar jag efter mina kÀnslor. Det kan bli allt frÄn folkmusik till metal. Detta faktum speglar sig ocksÄ i min musiksmak som Àr vÀldigt bred. Jag gillar nog musik frÄn alla sÄkallade fack.

Det Ă€r intressant att experimentera med musik. Varför försöka hamna i ett fack? Varför mĂ„ste musik lĂ„ta pĂ„ ett visst sĂ€tt för att bli "accepterat" ? Dessa och mĂ„nga andra tankar formar min musik och prĂ€glar Dreamland ProjectÂŽs anda. LĂ„t musiken flöda och sĂ€tt inga grĂ€nser för kreativiteten! 😉

Annons

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.