Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

tjena!

jag och en polare köpte för ett tag sen cubase system 4, innehållande cubase sl2 och ett usb-ljudkort från mi4. detta fungerade utmärk men hårdvaran e ju låst till mjukvaran...nu har jag själv köpt cubase sl2 som jag är helt på det klara med, fungerar skitbra! man vad ska man ha för ljudkort? har hört att EMU 1212M e bra? kör gärna med internt. jag har även firewire?

datorn jag har e: moderkort: asus p5ad2, pentium 650. nån som har erfarenhet av vad som passar o inte passar?

Annons
Postat

Jaharru.. vilken bil är bra.? Ungefär så uppfattas din fråga.. Hmm. 😎

men du får börja med att tänka efter hur många ljud vill du kunna spela in samtidigt (kanaler) ???

Behöver du micamp eller lirar du mest på en keyboard? Behöver din mic fantommatning (kondensatormic)..

Du ser.. du får nog fylla på lite mer info.. Eller så tar du helt enkelt och läser på lite i forumet innan du frågar 😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.