Xplosion (oregistrerad) Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Hej, Jag håller på att bygga mig en halvseriös studio, och har tänkt att ha min dator i ett annat rum än själva kontrollrummet. Jag behöver då förlänga min sladd mellan ljudkortets pci-kort och själva rackenheten ganska rejält, ca 10 meter. Jag har ett Egosystems Wave Terminal WaMi rack 24 kort. Någon som har erfarenhet av detta och vet A, om det fungerar med så lång förlängning, och B, var man isf får tag i en sådan sladd. Det brådskar, så tacksam för snabba tips! Mvh /Tobias
VacUm Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 Jag skulle nog passa mig för att förlänga signalkabeln. Förmodligen kommer det funka, men det är ju ett säkrare kort att göra en multikabel och låta ljudkortet stå i samma rum som datorn.
Xplosion (oregistrerad) Postat 15 augusti 2005 Postat 15 augusti 2005 hmm, det har du ju förmodligen helt rätt i. tänkte inte på den möjligheten faktiskt.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.