Tokas Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 (redigerat) Jag har precis lyckats låna till mig Groove Agent och Broomstick Bass för att se om man kan kombinera ihop något kul med det. 😄 Dock så fattar jag inte hur man ska kunna synca ihopa programmen. Jag fattar inte ens hur man ändrar tempo över huvud taget. 🙂 Nån som kan hjälpa mig? Redigerat 5 augusti 2005 av Tokas
Claes Holmerup Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 De följer tempot som är inställt i Cubase... 🙂
Tokas Postat 5 augusti 2005 Trådstartare Postat 5 augusti 2005 Det var det jag misstänke.. Men jag hittar fan inte var man ändrar det i Cubase ens.. Märks det att jag är newbe på VSTi eller? 🙂
Claes Holmerup Postat 5 augusti 2005 Postat 5 augusti 2005 Nä - märks inte alls... 🙂 Hittar du din bandtransport i Cubase, så är du väldigt nära tempo-rutan också... 😄
Tokas Postat 5 augusti 2005 Trådstartare Postat 5 augusti 2005 Okej, NU hittade jag! Tack tack. 🙁 Men hur fasen får jag dem att gå samtidigt nu då?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.