emelpee Postat 30 juli 2005 Postat 30 juli 2005 ja. så är det. Jag vill använda kx asio som källa men då blir det inget inspelat när jag spelar in. DirectX full duplexgrejen funkar men är sämre latency. Har något EMU kort. Vet inte namnet på det. Någon som kanske kan hjälpa och förklara varför? Kanske får jag nöja mig med DirectXgrejen. har ju funkat bra förut men ändå😉
Nossloh Postat 31 juli 2005 Postat 31 juli 2005 (redigerat) För att spela in ljud i cubase med kx ASIO (med sblive) gör man såhär. Tryck F4 (eller välj Devices VST Connection) Välj sen fliken Inputs Ändra "stereo in" -> "Left" till 5 kX In 04 Ändra "stereo in" -> "Right" till 6 kX In 05 Redigerat 31 juli 2005 av Nossloh
emelpee Postat 31 juli 2005 Trådstartare Postat 31 juli 2005 För att spela in ljud i cubase med kx ASIO (med sblive) gör man såhär. Tryck F4 (eller välj Devices VST Connection) Välj sen fliken Inputs Ändra "stereo in" -> "Left" till 5 kX In 04 Ändra "stereo in" -> "Right" till 6 kX In 05 Jag har testat alla ingångarna där men funkar inte. Nu har jag dock inte SBlive
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.