Fnykis Postat 27 juli 2005 Postat 27 juli 2005 Fårga mej inte vad det är men det ser jädrit spännande ut! 😳
Fnykis Postat 27 juli 2005 Trådstartare Postat 27 juli 2005 Per_a_55 sa: Klart färggrannt. Det är en himpavimpa tror jag. men den är ju grön också 😳
Per_a_55 Postat 27 juli 2005 Postat 27 juli 2005 Fnykis sa: Per_a_55 sa: Klart färggrannt. Det är en himpavimpa tror jag. men den är ju grön också 😳 mm, måste vara en trimmad himpavimpa
Fnykis Postat 27 juli 2005 Trådstartare Postat 27 juli 2005 Per_a_55 sa: Fnykis sa: Per_a_55 sa: Klart färggrannt. Det är en himpavimpa tror jag. men den är ju grön också 😳 mm, måste vara en trimmad himpavimpa Vad menas med alla streck och siffror då? 😲
Per_a_55 Postat 27 juli 2005 Postat 27 juli 2005 Fnykis sa: Per_a_55 sa: Fnykis sa: Per_a_55 sa: Klart färggrannt. Det är en himpavimpa tror jag. men den är ju grön också 😳 mm, måste vara en trimmad himpavimpa Vad menas med alla streck och siffror då? 😲 det är ju för att man skall kunna härleda trimningsgraden i de olika faserna så klart
Fnykis Postat 27 juli 2005 Trådstartare Postat 27 juli 2005 Per_a_55 sa: Fnykis sa: Per_a_55 sa: Fnykis sa: Per_a_55 sa: Klart färggrannt. Det är en himpavimpa tror jag. men den är ju grön också 😲 mm, måste vara en trimmad himpavimpa Vad menas med alla streck och siffror då? 😆 det är ju för att man skall kunna härleda trimningsgraden i de olika faserna så klart Jaha, så om man följer grön till gul, nej vänta gul ligger ju utanför trimningsstrecken. 😳
Per_a_55 Postat 27 juli 2005 Postat 27 juli 2005 Fnykis sa: Per_a_55 sa: Fnykis sa: Per_a_55 sa: Fnykis sa: Per_a_55 sa: Klart färggrannt. Det är en himpavimpa tror jag. men den är ju grön också 😲 mm, måste vara en trimmad himpavimpa Vad menas med alla streck och siffror då? 😆 det är ju för att man skall kunna härleda trimningsgraden i de olika faserna så klart Jaha, så om man följer grön till gul, nej vänta gul ligger ju utanför trimningsstrecken. 😳 mm, den är lite övertrimmad, men det går att lösa med en fasförskjutning så det är lugnt
Fnykis Postat 27 juli 2005 Trådstartare Postat 27 juli 2005 Per_a_55 sa: Fnykis sa: Per_a_55 sa: Fnykis sa: Per_a_55 sa: Fnykis sa: Per_a_55 sa: Klart färggrannt. Det är en himpavimpa tror jag. men den är ju grön också 😆 mm, måste vara en trimmad himpavimpa Vad menas med alla streck och siffror då? 😄 det är ju för att man skall kunna härleda trimningsgraden i de olika faserna så klart Jaha, så om man följer grön till gul, nej vänta gul ligger ju utanför trimningsstrecken. 😲 mm, den är lite övertrimmad, men det går att lösa med en fasförskjutning så det är lugnt Kan du fixa det o skicka till mej? 😳
Per_a_55 Postat 27 juli 2005 Postat 27 juli 2005 Fnykis sa: Per_a_55 sa: Fnykis sa: Per_a_55 sa: Fnykis sa: Per_a_55 sa: Fnykis sa: Per_a_55 sa: Klart färggrannt. Det är en himpavimpa tror jag. men den är ju grön också 😆 mm, måste vara en trimmad himpavimpa Vad menas med alla streck och siffror då? 😄 det är ju för att man skall kunna härleda trimningsgraden i de olika faserna så klart Jaha, så om man följer grön till gul, nej vänta gul ligger ju utanför trimningsstrecken. 😲 mm, den är lite övertrimmad, men det går att lösa med en fasförskjutning så det är lugnt Kan du fixa det o skicka till mej? 😳 Självklart ordnar jag det! Annars är det rätt lätt att fixa själv, man bara tar ur gradlinjalen och byter till en långsammare skala på den. Sedan sätter man i den igen (glöm bara inte att få snäpplåset åt rätt håll)
Fnykis Postat 27 juli 2005 Trådstartare Postat 27 juli 2005 Per_a_55 sa: Fnykis sa: Per_a_55 sa: Fnykis sa: Per_a_55 sa: Fnykis sa: Per_a_55 sa: Fnykis sa: Per_a_55 sa: Klart färggrannt. Det är en himpavimpa tror jag. men den är ju grön också 😆 mm, måste vara en trimmad himpavimpa Vad menas med alla streck och siffror då? 😄 det är ju för att man skall kunna härleda trimningsgraden i de olika faserna så klart Jaha, så om man följer grön till gul, nej vänta gul ligger ju utanför trimningsstrecken. 😲 mm, den är lite övertrimmad, men det går att lösa med en fasförskjutning så det är lugnt Kan du fixa det o skicka till mej? 😳 Självklart ordnar jag det! Annars är det rätt lätt att fixa själv, man bara tar ur gradlinjalen och byter till en långsammare skala på den. Sedan sätter man i den igen (glöm bara inte att få snäpplåset åt rätt håll) JA! Jag fixa det!! 😮 De blev en.. en.. muffin? 😄
Fnykis Postat 27 juli 2005 Trådstartare Postat 27 juli 2005 MarcusRombo sa: Sådär ser min senaste låt ut. 😲 låt? 😳
Per_a_55 Postat 27 juli 2005 Postat 27 juli 2005 Fnykis sa: Per_a_55 sa: Fnykis sa: Per_a_55 sa: Fnykis sa: Per_a_55 sa: Fnykis sa: Per_a_55 sa: Fnykis sa: Per_a_55 sa: Klart färggrannt. Det är en himpavimpa tror jag. men den är ju grön också 😳 mm, måste vara en trimmad himpavimpa Vad menas med alla streck och siffror då? 😳 det är ju för att man skall kunna härleda trimningsgraden i de olika faserna så klart Jaha, så om man följer grön till gul, nej vänta gul ligger ju utanför trimningsstrecken. 😠 mm, den är lite övertrimmad, men det går att lösa med en fasförskjutning så det är lugnt Kan du fixa det o skicka till mej? 😕 Självklart ordnar jag det! Annars är det rätt lätt att fixa själv, man bara tar ur gradlinjalen och byter till en långsammare skala på den. Sedan sätter man i den igen (glöm bara inte att få snäpplåset åt rätt håll) JA! Jag fixa det!! 😎 De blev en.. en.. muffin? 😳 asch, du vände snäpplåset åt fel håll ju
Neosus Postat 27 juli 2005 Postat 27 juli 2005 MarcusRombo sa: Sådär ser min senaste låt ut. 😠 Du måste ha vart "taggad" när du gjorde den låten? 😕
tordA Postat 27 juli 2005 Postat 27 juli 2005 (redigerat) det en ultraljud(s)bild på mig !!! när jag dricker sprit blir jag helt röd 😳 😕 --edit-- en ( r ) ihop blir ® 😠 Redigerat 27 juli 2005 av Rockfart
MusicGene Postat 27 juli 2005 Postat 27 juli 2005 (redigerat) Fnykis sa: Fårga mej inte vad det är men det ser jädrit spännande ut! 😕 äsch, det ser ju bara ut som en vanlig fyradimensionell graf (fjärde dimensionen är alltså färgen) som nån tyckte var kul att göra i Maple. har du felkalibrerat gäddsnipan? Redigerat 27 juli 2005 av MusicGene
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 27 juli 2005 Postat 27 juli 2005 Fnykis sa: MarcusRombo sa: Sådär ser min senaste låt ut. 😠 låt? 😕 Ja, låt. Det är en 3D bild av frekvenserna 😳
Per_a_55 Postat 27 juli 2005 Postat 27 juli 2005 MarcusRombo sa: Fnykis sa: MarcusRombo sa: Sådär ser min senaste låt ut. 😠 låt? 😕 Ja, låt. Det är en 3D bild av frekvenserna 😳 LÅTer bra gör den om jag tyder det rätt 😳
Fnykis Postat 28 juli 2005 Trådstartare Postat 28 juli 2005 Per_a_55 sa: Fnykis sa: Per_a_55 sa: Fnykis sa: Per_a_55 sa: Fnykis sa: Per_a_55 sa: Fnykis sa: Per_a_55 sa: Fnykis sa: Per_a_55 sa: Klart färggrannt. Det är en himpavimpa tror jag. men den är ju grön också 😎 mm, måste vara en trimmad himpavimpa Vad menas med alla streck och siffror då? 🙂 det är ju för att man skall kunna härleda trimningsgraden i de olika faserna så klart Jaha, så om man följer grön till gul, nej vänta gul ligger ju utanför trimningsstrecken. 😛 mm, den är lite övertrimmad, men det går att lösa med en fasförskjutning så det är lugnt Kan du fixa det o skicka till mej? 🙂 Självklart ordnar jag det! Annars är det rätt lätt att fixa själv, man bara tar ur gradlinjalen och byter till en långsammare skala på den. Sedan sätter man i den igen (glöm bara inte att få snäpplåset åt rätt håll) JA! Jag fixa det!! 😎 De blev en.. en.. muffin? 😳 asch, du vände snäpplåset åt fel håll ju Ööö.. Det blev inte bättre om jag vände snäpplåset: Nu får du allt ta och förklara dej Per 😳
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 28 juli 2005 Postat 28 juli 2005 Per_a_55 sa: MarcusRombo sa: Fnykis sa: MarcusRombo sa: Sådär ser min senaste låt ut. 😆 låt? 🙂 Ja, låt. Det är en 3D bild av frekvenserna 😎 LÅTer bra gör den om jag tyder det rätt 😆 😄 Vad bred den här tråden blev 😉
Fnykis Postat 28 juli 2005 Trådstartare Postat 28 juli 2005 MarcusRombo sa: Per_a_55 sa: MarcusRombo sa: Fnykis sa: MarcusRombo sa: Sådär ser min senaste låt ut. 😮 låt? 😮 Ja, låt. Det är en 3D bild av frekvenserna 😮 LÅTer bra gör den om jag tyder det rätt 😮 😲 Vad bred den här tråden blev 😮 JA! Det är för din dumma låt-bild! 😆
Per_a_55 Postat 28 juli 2005 Postat 28 juli 2005 (redigerat) Fnykis sa: Per_a_55 sa: Fnykis sa: Per_a_55 sa: Fnykis sa: Per_a_55 sa: Fnykis sa: Per_a_55 sa: Fnykis sa: Per_a_55 sa: Fnykis sa: Per_a_55 sa: Klart färggrannt. Det är en himpavimpa tror jag. men den är ju grön också 🙂 mm, måste vara en trimmad himpavimpa Vad menas med alla streck och siffror då? 😄 det är ju för att man skall kunna härleda trimningsgraden i de olika faserna så klart Jaha, så om man följer grön till gul, nej vänta gul ligger ju utanför trimningsstrecken. 🙂 mm, den är lite övertrimmad, men det går att lösa med en fasförskjutning så det är lugnt Kan du fixa det o skicka till mej? 🙂 Självklart ordnar jag det! Annars är det rätt lätt att fixa själv, man bara tar ur gradlinjalen och byter till en långsammare skala på den. Sedan sätter man i den igen (glöm bara inte att få snäpplåset åt rätt håll) JA! Jag fixa det!! 😄 De blev en.. en.. muffin? 😄 asch, du vände snäpplåset åt fel håll ju Ööö.. Det blev inte bättre om jag vände snäpplåset: Nu får du allt ta och förklara dej Per 😳 Men hallå!!!! Du har ju tagit en snabbare skala. Jag sa att det skulle vara en långsammare! edit: för mycket öl befrämjar inte stavningen Redigerat 28 juli 2005 av Per_a_55
Fnykis Postat 29 juli 2005 Trådstartare Postat 29 juli 2005 Per_a_55 sa: Fnykis sa: Per_a_55 sa: Fnykis sa: Per_a_55 sa: Fnykis sa: Per_a_55 sa: Fnykis sa: Per_a_55 sa: Fnykis sa: Per_a_55 sa: Fnykis sa: Per_a_55 sa: Klart färggrannt. Det är en himpavimpa tror jag. men den är ju grön också 🙂 mm, måste vara en trimmad himpavimpa Vad menas med alla streck och siffror då? 🙂 det är ju för att man skall kunna härleda trimningsgraden i de olika faserna så klart Jaha, så om man följer grön till gul, nej vänta gul ligger ju utanför trimningsstrecken. 🙂 mm, den är lite övertrimmad, men det går att lösa med en fasförskjutning så det är lugnt Kan du fixa det o skicka till mej? 🙂 Självklart ordnar jag det! Annars är det rätt lätt att fixa själv, man bara tar ur gradlinjalen och byter till en långsammare skala på den. Sedan sätter man i den igen (glöm bara inte att få snäpplåset åt rätt håll) JA! Jag fixa det!! 😎 De blev en.. en.. muffin? 😳 asch, du vände snäpplåset åt fel håll ju Ööö.. Det blev inte bättre om jag vände snäpplåset: Nu får du allt ta och förklara dej Per 😳 Men hallå!!!! Du har ju tagit en snabbare skala. Jag sa att det skulle vara en långsammare! edit: för mycket öl befrämjar inte stavningen Jag skiter i det här! Humbug! 🙂
Per_a_55 Postat 29 juli 2005 Postat 29 juli 2005 Fnykis sa: Per_a_55 sa: Fnykis sa: Per_a_55 sa: Fnykis sa: Per_a_55 sa: Fnykis sa: Per_a_55 sa: Fnykis sa: Per_a_55 sa: Fnykis sa: Per_a_55 sa: Fnykis sa: Per_a_55 sa: Klart färggrannt. Det är en himpavimpa tror jag. men den är ju grön också 🙂 mm, måste vara en trimmad himpavimpa Vad menas med alla streck och siffror då? 🙂 det är ju för att man skall kunna härleda trimningsgraden i de olika faserna så klart Jaha, så om man följer grön till gul, nej vänta gul ligger ju utanför trimningsstrecken. 🙂 mm, den är lite övertrimmad, men det går att lösa med en fasförskjutning så det är lugnt Kan du fixa det o skicka till mej? 🙂 Självklart ordnar jag det! Annars är det rätt lätt att fixa själv, man bara tar ur gradlinjalen och byter till en långsammare skala på den. Sedan sätter man i den igen (glöm bara inte att få snäpplåset åt rätt håll) JA! Jag fixa det!! 😎 De blev en.. en.. muffin? 😳 asch, du vände snäpplåset åt fel håll ju Ööö.. Det blev inte bättre om jag vände snäpplåset: Nu får du allt ta och förklara dej Per 😳 Men hallå!!!! Du har ju tagit en snabbare skala. Jag sa att det skulle vara en långsammare! edit: för mycket öl befrämjar inte stavningen Jag skiter i det här! Humbug! 🙂 Du skall inte ge dig in på sånt du inte klarar av....
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.