Jump to content
Annons

den lilla presentationen


Lany

Recommended Posts

Hej på er allihop!

Här kommer en liten presentation!

Jag heter Erika och är 28 år. Har hållt på med musik sen jag va riktigt liten, sjungit,spelat piano och lite gitarr. Jag kommer från en musikerfamilj där nästan alla håller på med musik, mer eller mindre, så valet va rätt självklart om inte alltid helt frivilligt :rolleyes:

Har mest hållt på för mig själv men har nu på senare tid jobbat på att våga sjunga inför folk (har grym scenskräck) och har sen ca ett år tillbaka gjort låtar ihop med Larsson här på forumet. Nu har vi några låtar i bagaget och funderar väl så smått på att börja skicka iväg till lite bolag. Vi får se hur det går.

Kommer inte riktigt på vad jag ska skriva mer så jag sätter punkt här.

Ride on

/Lany

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

välkommen på forumet!

hörde din låt med larsson och gillde din röst.

hoppas man får höra mer fram över.

Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen!

Jaså det är du som sjunger på "Ship"? Den har legat i min kommenteringslåda ett tag men jag har inte kommit mig för att skriva nåt om den. Däremot har jag flera gånger kommit på mig själv med att nynna på låten därhemma, så det får väl anses vara ett gott betyg. :rolleyes:

Ser fram emot att höra mer av din röst!

/Gote

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Hjärtligt välkommen! Scenskräcken löser sig 😉

Jag måste ha missat den där "Ship", ska leta reda på den.

Redigerat av MarcusRombo
Link to comment
Dela på andra sajter

ship är nog inte min favorit med tanke på att den ligger liiiiite för högt för mig. hade vart bättre om man sänkt den ett par tonsteg men va fasen, den duger 😉

den är numera omdöpt också.ship va arbetsnamnet och nu heter den "sharpen up my tail" men den ligger kvar här som ship i iallafall.

den andra låten i den tråden ,"looking like a fool", ligger mer i mitt register och låter enligt mig mycket bättre. men jag över på att sjunga ljust och har nog märkt en liten förbättring på senaste. övning ger färdighet 🙂

/Lany

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...