Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted

Hej,

Är det någon som vet vilka ställen som är bra på nålar till stantonpickuper i stockholm eller postorder/webshop? Jag har en Stanton 500-II-pickup med en nål som börjar strula.

Tack tack.

Annons
Guest MarcusRombo
Posted

Skulle inte vilja rekommendera BTP (Sorry Pazo)

Namnet på nålarna du söker är D5100AL II, så att det inte blir några missförstånd.

Jag tycker du ska köpa ett Disco Pack av dom från Musikbörsen, det innehåller 3 stycken och kostar 650:-

Posted

Tackar! Det ligger en musikbörsen bara något kvarter från där jag bor, så det blir väl till att glida in där i morgon efter jobbet.

Posted (edited)
Skulle inte vilja rekommendera BTP (Sorry Pazo)

Namnet på nålarna du söker är D5100AL II, så att det inte blir några missförstånd.

Jag tycker du ska köpa ett Disco Pack av dom från Musikbörsen, det innehåller 3 stycken och kostar 650:-

De lugnt. tog bara de första bästa 🙂

EDIT: ignorera bästa 🙁

Edited by Pazo
Posted

Ah, ny nål och Squarepushers Ultravisitor låter helt underbart!

Blev dock lite förbannad av besöket på Slagverket. Jag är så jävla trött på musikaffärsbiträden som letar efter saker att småprata med kunderna som står före i kön om. Fick vänta närmare tio minuter innan jag fick hjälp för att de i kassan skulle få diskutera färdigt nån doods trumset och hans nyrakade hår. Bah.

Aja, nu är de förlåtna. Jävlar vad bra skivan är! 🙂

Guest MarcusRombo
Posted
Ah, ny nål och Squarepushers Ultravisitor låter helt underbart!

Blev dock lite förbannad av besöket på Slagverket. Jag är så jävla trött på musikaffärsbiträden som letar efter saker att småprata med kunderna som står före i kön om. Fick vänta närmare tio minuter innan jag fick hjälp för att de i kassan skulle få diskutera färdigt nån doods trumset och hans nyrakade hår. Bah.

Aja, nu är de förlåtna. Jävlar vad bra skivan är! 🙂

🙂

Själv funderar jag på att köpa nya pickups, har blivit tipsad om ett par Audio Technica som tydligen ska vara jättebilliga, en polare hade köpt dom från Tyskland tillsammans med riktigt pheta old school skal 😆 Breda som fan i metall. Ska leta upp en länk och posta den här!