zutztrutz Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 Hejsan svejsan, har lite trĂ„kigt och Ă€r inte trött nog för att leka med John Blund Ă€n, sĂ„. Jag heter dĂ„ Edvin, kommer frĂ„n Eskilstuna och Ă€r 17 Ă„r gammal. Jag har spelat gitarr ett par Ă„r, och tagit lektioner för Daniel Gildenlöw (Pain of Salvation, merit eller vad đ) men lade för ett tag sen ner verksamheten. Nu Ă€r dock intresset tillbaka, och jag hade tĂ€nkt bygga en liten studio och spela in lite lĂ„tar. Min första kontakt med musikskapande var genom en Casio DM-100 som jag satt och plinkade pĂ„ rĂ€tt ofta nĂ€r jag var liten pojk. PĂ„ studiofronten Ă€r jag sĂ„ mycket nybörjare som man kan bli, men jag har redan lĂ€rt mig massor av saker frĂ„n Studioforumet (och tidningen ocksĂ„ för den delen, Ă€ven om jag bara har lĂ€st ett nummer đ) SĂ„, mig kommer ni nog fĂ„ se mer av, sĂ€rskilt i nybörjarhörnan av forumet đ /Edvin
Danabacken Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 đ Tjenare, Edvin och varmt vĂ€lkommen till forumet! Alltid kul med lite nya faces hĂ€r! Hoppas du kommer att trivas! Ska bli kul o höra dina lĂ„tar om du lĂ€gger upp dom pĂ„ forumet senare.
Matthew L Postat 21 juli 2005 Postat 21 juli 2005 (redigerat) VĂ€lkommen till oss! Redigerat 21 juli 2005 av Matthew L
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.