Jump to content
Annons

MYCKET ONÖDIGT INLÄGG


Ljudfjollan

Recommended Posts

Hej.

Jag heter Ljudfjollan och jag hejjar på moderaterna.

Men jag funderar på att byta lag.

Han den nya chefen har för lite hår och jag får lite Nazi-vibbar av honom.

Vilka ska jag rösta på tycker ni?

Persson går bort direkt. Han är ju ett Katrineholmsfetto och han borde gå på gym istället för att hålla på och locka in små barn i skogen med godis. Det har man ju hört från säkra källor. Tycker inte att det är så bra egenskaper om man ska vara chef för Sverige.

Jag är grym på politik och en övermänniska för övrigt. 🙁

Men låt inte det skrämma er, jag kan prata med vanligt folk också.

Redigerat av Ljudfjollan
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

En sak är då säker, jag kommer inte rösta på en fjolla. 😱

Ingen bra egenskap ifall man skall vara chef för Sverige

Redigerat av brojd
Link to comment
Dela på andra sajter

apa.gif

Vår partiledare, Herr Ingen, kan lösa vårt lands alla problem...

Ingen lösar arbetslösheten

Ingen löser skatteskulderna

Ingen löser vårdkrisen

Ingen är en bra statsminister

Rösta på StudioPartiet

Vi har Ingen som partiledare.

Link to comment
Dela på andra sajter

apa.gif

Vår partiledare, Herr Ingen, kan lösa vårt lands alla problem...

Ingen lösar arbetslösheten

Ingen löser skatteskulderna

Ingen löser vårdkrisen

Ingen är en bra statsminister

Rösta på StudioPartiet

Vi har Ingen som partiledare.

:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Vår partiledare, Herr Ingen, kan lösa vårt lands alla problem...

Ingen lösar arbetslösheten

Ingen löser skatteskulderna

Ingen löser vårdkrisen

Ingen är en bra statsminister

Rösta på StudioPartiet

Vi har Ingen som partiledare. [/b][/size]

:rolleyes:

Nä men serisöst. Dagens politik är inget annat än en dokusåpa. Det säger till och med mina föreläsare på universitetet. Jag hade samma uppfattning innan det också. I dina skor hade jag röstat på det parti som avviker mest från de rådande uppfattningarna och som inte tjatar in absurdum om Vård Skola och Omsorg samt barnfamiljer utan att nåt någonsin händer. Om man inte är beredd att gå högerut (vilket jag antar att ingen upplyst människa tänker) så är det tyvärr inte fler än VP och skogsmullarna som avviker från den rådande uppfattningen och som inte alltid säger vad dom tror att svenska folket vill höra. jag tycker att vi ska ge dom en chans. Folkpartiet e ännu mindre nåt att hänga i granen. Speciellt efter de senaste utspelen om våra berikande invandrare. Är man emot invandring så bör man som i ett första konsekvent åtgärd stoppa all export av vapen. Då det är krig som är den största flykting- genereraren.

Jag har länge förvånats över folkets korta minne. Först röstar vi på sossarna så dom får vara herrarna på täppan i 4 år. Vi blir missnöjda med deras politik. Vi beslutar oss för att rösta på högern i protest, ett slags folkets örfil. När dom forsätter att sabba och svika i samma anda som sossarna tidigare gjorde och det är dags för nästa val, då röstar vi likt guldfiskar på sossarna igen för att ge Moderater en örfil.

Ge Vänstern eller De gröna en chans att visa vad de går för. Inte för att jag har större förhoppningar på dem, utan mer för att få se lite nya ansikten i nyheterna och så ökar chansen för att få . Sen kan man ju alltid hoppas. Det är dom som säger de rakaste sakerna till oss i teverutan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är man emot invandring så bör man som i ett första konsekvent åtgärd stoppa all export av vapen. Då det är krig som är den största flykting- genereraren.

De får väl flytta till ett land med lägre invandring! :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Är man emot invandring så bör man som i ett första konsekvent åtgärd stoppa all export av vapen. Då det är krig som är den största flykting- genereraren.

De får väl flytta till ett land med lägre invandring! 😄

HAHAHA..

Fast ingen kan säga det bättre än en nasse sa i svt för ett par år sedan.

"Man borde flytta till ett land som inte tar emot invandrare". 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Är man emot invandring så bör man som i ett första konsekvent åtgärd stoppa all export av vapen. Då det är krig som är den största flykting- genereraren.

De får väl flytta till ett land med lägre invandring! 😄

HAHAHA..

Fast ingen kan säga det bättre än en nasse sa i svt för ett par år sedan.

"Man borde flytta till ett land som inte tar emot invandrare". 😱

hehe 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...