Jump to content
Annons

Egghuvudet bantar och gör som wicked


Egghuvud

Recommended Posts

Jepp så går flyttlasset snart. Ett käckt hus (med rum för en studio) problemet är att bredbandet försvinner. Får väl gå tillbaka till modem (suck!) vilket innebär att jag inte kommer att kunna lyssna på låtar på demoforumet på ett tag. Får bli från jobbet i höst.

Hur många är det som sitter med modem egentligen? Mindes knappt hur det var efter ett år 0,5 mb. Seegt eller? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Seegt eller? 🙂

Inte alls, det är bara okunskap som gör att folk tror att bredband går snabbare. I själv verket går de precis lika fort. Lite som att man får lära sig i körkortsundervisningen att man inte alls kommer fram snabbare bara för att man kör 190km/h.

/Majken

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är fortf modemanvändare men de har slängt upp en radiolanmast på en åker X antal meter från huset. En får la se när de får igång'at . Väntar med spänning. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis Egget och lycka till! Att sitta på modem suger som fan, men det är ju bättre än inget. Själv har jag inte ens börjat planera på studion här än, har varit fullt upp med annan renovering, men det börjar att arta sig. Ska nog gå ner i källaren ikväll och spåna på lite idéer! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...