Gote Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Hej då *vinkar* Hejdå! Tack för en kort men fin stund... 😮😏
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 (redigerat) Jag ska döpa om mig till BAJS. Ja, men versaler förstås! JUDIT: MED! Redigerat 8 december 2005 av MarcusRombo
Pico Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Svara på min fråga.NU! 😮 Har installerat ett scanner program i en dator men programmet känner inte av scannern. Det är en gammal SCSI Scanner. SCSI kortet är installerat i datorn sen tidigare och det har fungerat förr... Varför känner inte programmet av SCSI Scannern nu? Vad kan vara för fel? 😏 Edit: Stavfel för helvete. 😄 Men du hittar scannern som en installerad enhet? Bara programmet som inte hittar den?
musik (oregistrerad) Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Cous-cous är en märklig företeelse! Sätt inte på den på plattan igen med vatten i, om det står att den ska svälla BREDVID plattan. Min cous-cous exploderade nyss!! Nu skrapar de utanför min dörr igen!! 😮 :musik
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Svara på min fråga.NU! 😠 Har installerat ett scanner program i en dator men programmet känner inte av scannern. Det är en gammal SCSI Scanner. SCSI kortet är installerat i datorn sen tidigare och det har fungerat förr... Varför känner inte programmet av SCSI Scannern nu? Vad kan vara för fel? 😮 Edit: Stavfel för helvete. 😠 Edit2: Och ja, scannern sitter inpluggad.... Testa att avlägsna lite av tomaterna och sedan spotta lite över din vänstra axel, så skall det nog ordna sig.
Pico Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Har ingen aning om hur SCSI grejer fungerar. 😮 Du borde kunna hitta den i enhetshanteraren, höger klicka "Den här datorn" --> Egenskaper
musik (oregistrerad) Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Grahn: Så här är det! SCASSI (SCSI)-prylar hittas aldrig av datorn om du satt igång dem under det att datorn redan var på i övrigt! Det du kan göra nu är att stänga av hela systemet, sedan koppla i SCSI-prylen (scannern), sätta igång scannern! Den måste vara på INNAN datorn i övrigt. Sätt sedan på datorn! Voila! :musik
mornel Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Ni ignorerar mig! Ni borde skriva lite kram-smileys!
Pico Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Ni ignorerar mig! Ni borde skriva lite kram-smileys! *kjaM*
Gote Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Ni ignorerar mig! Ni borde skriva lite kram-smileys!
musik (oregistrerad) Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Grahn jag har haft SCSI-I, SCSI-II och SCSI-III-prylar sedan urminnes tider. Dyrt som fan men bäst i världen. Hur går det? :musik
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Ni ignorerar mig! Ni borde skriva lite kram-smileys! Hon ser kåt ut.
musik (oregistrerad) Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Grahn, imon? Ok. Nu skrapar de ännu djävligare.... Måste sluta!!! 😮 :musik
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Okej då ska jag prova imorron igen. Tack Pico och musik! 🥰 JAG DÅ?! 😮😠😠
Gote Postat 8 december 2005 Postat 8 december 2005 Ni ignorerar mig! Ni borde skriva lite kram-smileys! Hon ser kåt ut. 😮😠😠 I've got a sweet little angel, and I love the way she spreads her legs - I mean wings...
Recommended Posts