Gote Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 Konstgjord andning som dom kallar det för... 😆 😄 Jasså? 😛 Jag trodde det hette "valår"... 😳
Tilly Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 Varsågod hjärtat! 😳 tack sötnos Jag kallade dig sötnos! Tro inte att du är en ängel för det 😛 😄
Tilly Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 😆 En främling 😳 Jag!?! 😛😄 Välkommen in! Come to daddy
Tilly Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 🙂 En främling 😆 Jag!?! 😄😳 Välkommen in! Come to daddy Skojar du med mig? 😛 Har bara varit borta i två veckor typ. 😄 Haha 😆 Det är nog jag som är främlingen i detta fall då! Men ändå - Come to daddy 😆
Gote Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 😄 En främling 😆 Jag!?! 😄😳 Välkommen in! Come to daddy Skojar du med mig? 😛 Har bara varit borta i två veckor typ. 😆 Ibland saknar jag dig så mycket så det gör ont... 😆
Tilly Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 Så här känner jag mig nu Jag bollar mellan jobb och internet. Vet inte vilket jag ska välja! Ahh beslutsångest!!
Tilly Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 😄 En främling 😆 Jag!?! 😄😳 Välkommen in! Come to daddy Skojar du med mig? 😛 Har bara varit borta i två veckor typ. 😆 Ibland saknar jag dig så mycket så det gör ont... 😆 Så du ska bara dumpa mig så där när k9 är tillbaka? cool jag har blivit utnyttjad!
Tilly Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 Ja det skulle inte förvåna mig om du blir som en kanin nu när k9 är tillbaka! 😛
Pazo Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 (redigerat) Morrn 😛 Bert-Gunnar: Redigerat 6 december 2005 av Pazo
Gote Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 Morrn 😄 Hallå sexy! Läget? 😛 Du bryter mitt hjärta!
Pazo Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 Morrn 😄 Hallå sexy! Läget? Hej Hej! Jag mår bra. har lite träningsverk bara. Sitter och äter min Chipsfrukost nu 😳 Så du ärtillbaka en sväng nu? 😛
Gote Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 Morrn 🙂 Hallå sexy! Läget? Hej Hej! Jag mår bra. har lite träningsverk bara. Sitter och äter min Chipsfrukost nu 🙂 Så du ärtillbaka en sväng nu? 😄 Hälsokost!! 😆
Gote Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 Morrn 🙂 Hallå sexy! Läget? 😄 Du bryter mitt hjärta! Äh! Du får ju också vara med så klart! 🙂 😆
Pazo Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 Morrn 🙂 Hallå sexy! Läget? Hej Hej! Jag mår bra. har lite träningsverk bara. Sitter och äter min Chipsfrukost nu 🙂 Så du ärtillbaka en sväng nu? 🙂 Hälsokost!! 😆 😄 Men de är ju så gott 🙂
Gote Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 Morrn 🙂 Hallå sexy! Läget? Hej Hej! Jag mår bra. har lite träningsverk bara. Sitter och äter min Chipsfrukost nu 🙂 Så du ärtillbaka en sväng nu? 🙂 Hälsokost!! 😄 🙂 Men de är ju så gott 🙂 Jag tror det är meningen att det ska vara det... 😆
Pazo Postat 6 december 2005 Postat 6 december 2005 Morrn 🙂 Hallå sexy! Läget? Hej Hej! Jag mår bra. har lite träningsverk bara. Sitter och äter min Chipsfrukost nu 🙂 Så du ärtillbaka en sväng nu? 🙂 Hälsokost!! 😄 🙂 Men de är ju så gott 🙂 Jag tror det är meningen att det ska vara det... 😆 De är slut nu! 🙂🙂
Recommended Posts