pandemon Postat 25 mars 2004 Dela Postat 25 mars 2004 LÅTNAMN: Shadows ARTIST/GRUPP: Kindred Spirits GENRE: goth LÅTLÄNGD: 3:14 KOMPOSITÖR: Kindred Spirits PRODUCENT: Matti@Mustard Mobile Studio i Malmö EV. MEDVERKANDE: Kindred Spirits INSPELNINGSÅR: 2002 FORMAT: mp3 STORLEK: 3.0 megabyte LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 27 mars 2004 Dela Postat 27 mars 2004 Klart godkänd, men skulle vilja ha lite mindre variation på trummorna. Kanske mer Maskinaktigt 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 28 mars 2004 Dela Postat 28 mars 2004 Dom där gitarrerna i början gav mig rysningar!!! Jag hade nog satt en trea, vill ha lite mer variation tror jag och det är inte min genre precis, men på grund av dom berondeframkallande gitarrerna i början så får det bli en fyra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.