sisĂ€ltÀÀ Postat 11 juni 2005 Postat 11 juni 2005 Jag har letat efter bra amatörrecensionssidor. Den bĂ€sta jag hittat tills nyligen var Gods Of Music ( www.gom.com ) som Ă€r vĂ€l seriös vilket gör att det tar hundra Ă„r för nĂ„got att hĂ€nda dĂ€r. För en tid sedan sprang jag pĂ„ www.c0nsensus.com som har ett bra tema; fem recensenter ska skriva om varje lĂ„t men det finns inga krav pĂ„ var och en att vara konstruktiv eller heltĂ€ckande. Skrivandet blir dĂ€rför kul och lĂ€tt att smita in dĂ„ och dĂ„. C0nsensus problem Ă€r för fĂ„ skribenter. 250 lĂ„tar ligger i kö och vi Ă€r inte mer Ă€n 10 personer som skriver hyfsat ofta. SĂ„, kan du engelska och gillar att tycka till om amatörmusik bli medlem och gör lite nytta.. det finns inga pengar i det hela (förutom 50 dollar om du skrivit flest recensioner pĂ„ en mĂ„nad) men mycket skoj. đ
sisĂ€ltÀÀ Postat 12 juni 2005 TrĂ„dstartare Postat 12 juni 2005 Gör sĂ„. FĂ„r vi ett tiotal bra recensenter till sĂ„ kommer vi att vara bĂ€st i vĂ€rlden.. utan att anstrĂ€nga oss nĂ€mnvĂ€rt, egentligen. đ
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 12 juni 2005 Postat 12 juni 2005 Oj, detta lÄter mycket intressant. Skall checka.
sisÀltÀÀ Postat 13 juni 2005 TrÄdstartare Postat 13 juni 2005 Bra. Bara att Eliasson skrivit lite fick direkt fart pÄ sidan. Just nu Àr vÀntetiden för att bli recenserad ca 120 dagar men det behövs verkligen inte mycket jobb för att den tiden ska halveras och halveras igen. SÄ fort nÄgra börjar skriva vaknar liksom de andra ocksÄ.
sisĂ€ltÀÀ Postat 14 juni 2005 TrĂ„dstartare Postat 14 juni 2005 Bravo. Innan hade ingenting hĂ€nt pĂ„ dagar men ett par svenska recensioner och sĂ„ drog det igĂ„ng. Senaste dygnet har tjugo texter postats. đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.