Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag har letat efter bra amatörrecensionssidor. Den bÀsta jag hittat tills nyligen var Gods Of Music ( www.gom.com ) som Àr vÀl seriös vilket gör att det tar hundra Är för nÄgot att hÀnda dÀr. För en tid sedan sprang jag pÄ www.c0nsensus.com som har ett bra tema; fem recensenter ska skriva om varje lÄt men det finns inga krav pÄ var och en att vara konstruktiv eller heltÀckande. Skrivandet blir dÀrför kul och lÀtt att smita in dÄ och dÄ.

C0nsensus problem Ă€r för fĂ„ skribenter. 250 lĂ„tar ligger i kö och vi Ă€r inte mer Ă€n 10 personer som skriver hyfsat ofta. SĂ„, kan du engelska och gillar att tycka till om amatörmusik bli medlem och gör lite nytta.. det finns inga pengar i det hela (förutom 50 dollar om du skrivit flest recensioner pĂ„ en mĂ„nad) men mycket skoj. 🙂

Annons
MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

Oj, detta lÄter mycket intressant. Skall checka.

Postat

Bra. Bara att Eliasson skrivit lite fick direkt fart pÄ sidan. Just nu Àr vÀntetiden för att bli recenserad ca 120 dagar men det behövs verkligen inte mycket jobb för att den tiden ska halveras och halveras igen. SÄ fort nÄgra börjar skriva vaknar liksom de andra ocksÄ. :rolleyes:

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.