Jump to content
Annons

Voice


voice??  

2 röster

  1. 1. voice??

    • 1.Nää
      0
    • 2.??
      1
    • 3.Go on
      0
    • 4.Good
      1


Recommended Posts

LÅTNAMN:Voice

ARTIST/GRUPP:k

GENRE:floating

LÅTLÄNGD:2.17

KOMPOSITÖR:k

TEXT:CWR

PRODUCENT:k

EV. MEDVERKANDE:k

INSPELNINGSÅR:-05

FORMAT: (ex. mp3)

STORLEK: (ex. 3.15 megabyte)

STATUS: Skiss

LÅTLÄNK:Voice

Försöker stilla mig och försöka göra klart material istället för att göra nytt...men det poppar upp och då går det inte att stoppa så....

Voice ?? funkar eller inte

I wish I could chase away

that silence in your heart

I wish that there would come a day

when we won't be worlds apart

sing about what you have seen

in the land of golden songs

where every note is crisp and clean

and your voice is ringing out so strong

I can see it in your eyes,

those bright baby blues

you have been somewhere else before

we don't want to see you sad no more

sing about....

Redigerat av karl
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Timecode (oregistrerad)

Ja Karl vad fins det att säga, har lysnat en del på dina låtar nu,och det är bara att konstatera, jag gillar dom, jag gillar Peter gabriel också, har inga större kunskaper om mix o så vidare, men som låtar är dom starka, det ända man kan ge lite ris på ska väll vara att du sjunger lite falskt ibland, men å andra sidan kan det bero på att med din enorma produktivitet inte hinner att spendera så mycket tid för varje låt

mycket bra mvh

Peter(Time code)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja Karl vad fins det att säga, har lysnat en del på dina låtar nu,och det är bara att konstatera, jag gillar dom, jag gillar Peter gabriel också, har inga större kunskaper om mix o så vidare, men som låtar är dom starka, det ända man kan ge lite ris på ska väll vara att du sjunger lite falskt ibland, men å andra sidan kan det bero på att med din enorma produktivitet inte hinner att spendera så mycket tid för varje låt

mycket bra mvh

Peter(Time code)

Tack för lyssningen och ditt omdöme...Du har alldeles rätt, när det kommer så kommer det fort och iregel är allt över på en halvtimme och det säger sig självt att visstkan jag åstakomma bättre sång om jag tar tid på mig...men det där var superviktigt för mig förr men nuförtiden tycker jag att det funkar trots lite surt här & där...

kul att gillar 😎🙂 det värmer och känns bra 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag hunnit höra hela.

Kalas! Fräckt ackukomp. Bra melodier. Fortsätt att utveckla stämsången (men för guds skull inte på allt, det måste få vara naket också), det lyfter!

Känns som att det finns mkt mer potenial i låten än vad du ger oss hittills. Jobba vidare!

Ciao 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Pwayne...Fudge...Tack för lyssningar och kul att det funkar...ska bena ut en fortsättning, kanske lite mer tryck då det som nu saknas bas....och det är nu ackgura,stylus,variax och B4....och basen skulle få lite mer tryck i stompet 😉😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...