Dark Of Light Postat 8 mars Postat 8 mars Men det var den ju back in the day också. Samma gamla krig...
Dark Of Light Postat 8 mars Postat 8 mars En av de bättre TV-serier jag någonsin sett. Men så gillar jag ju den här formen av underrättelse/agent historier.
Dark Of Light Postat 8 mars Postat 8 mars (redigerat) Knappt toppad i genren av den franska serien Falsk Identitet. RIKTIGT bra. Dock inte tillgängligt längre via SVT Play där man kunde se den ör några år sedan. Oerhört bra skit... Redigerat 8 mars av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 8 mars Postat 8 mars Fast Sky har den! Gillar man den här formen av agent serier som har en äkta och realistiskt (nåja) känsla utan Bond överdrifter så kan jag verkligen rekommendera båda dessa.
Neosus Postat 8 mars Postat 8 mars Nu jävlar spökar det i min lägenhet! Halva inredningen ramlade ner på golvet.. Så sjukt! 😜
Neosus Postat 8 mars Postat 8 mars 6 minuter sedan sa Dark Of Light: Det är ju JAG som skriver. DoL + Öl = Samma
Dark Of Light Postat 8 mars Postat 8 mars 3 minuter sedan sa Neosus: Nu jävlar spökar det i min lägenhet! Halva inredningen ramlade ner på golvet.. Så sjukt! 😜 Dricker du också öl?
Neosus Postat 8 mars Postat 8 mars Man kan matte! Visste ni att hela 80% av sverige är sämst på matte? Tur att man hör till dom resterande 38%....
Neosus Postat 8 mars Postat 8 mars Just nu sa Dark Of Light: Dricker du också öl? Det skulle man gott kunna tro!
Dark Of Light Postat 8 mars Postat 8 mars Hur går det för ditt gamla band förresten. Den där som du slutade i för läääänge sedan?
Dark Of Light Postat 8 mars Postat 8 mars (redigerat) Slutade på... av..? I? Ur..? Redigerat 8 mars av Dark Of Light i
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.