slejnard Postat 4 timmar sedan Postat 4 timmar sedan Haft fullt upp idag. Inte hunnit längstah nåt förrän nu!
slejnard Postat 3 timmar sedan Postat 3 timmar sedan Det var en liten dykare. Tiny Diver. Ska snart upp till datorn! 😎
Discipuli Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan kan någon förklara hur jag lägger in en sound cloud fil så den får en spelare i inlägget? embed file.. typ..
Discipuli Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan 2 minuter sedan sa slejnard: Såhär låter mixen från Grahn! Gryyyyyyyyyym! 😍 ja den är definitivt inte som min 🙂 Har du lyssnat? Jag hade problem att lägga upp den ( 2 mb spöket) så den fick bli en sond cloud länk. ligger i tråden för din mix.
slejnard Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan 2 minuter sedan sa Discipuli: ja den är definitivt inte som min 🙂 Har du lyssnat? Jag hade problem att lägga upp den ( 2 mb spöket) så den fick bli en sond cloud länk. ligger i tråden för din mix. Försökte lyssna men kom bara till att den är privat.
Discipuli Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan 3 minuter sedan sa slejnard: Försökte lyssna men kom bara till att den är privat. Nu är den inte det?
slejnard Postat 43 minuter sedan Postat 43 minuter sedan Kunden har alltid rätt. Och i det här fallet var CHAE kund. En arg sådan. Men fick han sitt köffä? Ja rätt upp i …
slejnard Postat 41 minuter sedan Postat 41 minuter sedan Premiär för oss idag på det nya fiket i byn. Riktigt trevligt i gammal gemytlig stil. Roligt för oss komma ut tillsammans. Vart inget kaffe där dock. 😮
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.