ONSatan Postat 1 timme sedan Postat 1 timme sedan (redigerat) Hello, Hjälp mig få denna så bra som möjligt. Och, funkar ens “konceptet”? Mål: Ej låta demo Låta bra! Får gärna vara ljudmässigt likt Social Distortions “Machine gun blues” (dock inget krav, mer som inspiration för eftersökt ljud) Saker jag ska ändra/fixa: Det är något som känns konstigt med konstigt med gitarrerna som spelar ackord i introt Kören i refrängen ska få stämmor Det jag är mest nöjd med: Jag gillar outrot och “I miss Hell” som stegras på slutet. Övrigt info: Texten är typisk låt (från visa till hårdrock) med snubbe som lever ett tråkigt liv, träffar djävulen, spelar, förlorar, hamnar i helvetet, trivs som fisken i vattnet men djävulen tröttnar och sparkar ut honom. På slutet så längtar han tillbaka… 😇 Så, snälla hjälp mig! 🙏 Chillin' in Hell - Pre stämmor 2.mp3 Redigerat 38 minuter sedan av ONSatan
ONSatan Postat 36 minuter sedan Trådstartare Postat 36 minuter sedan EDIT: Har fixat länken till filen (spelaren funkade inte först)
Erik dP Postat 2 minuter sedan Postat 2 minuter sedan (redigerat) Länken funkar inte nu heller, såvida inte täten är två sekunder lång. I så fall låter det jätte bra. (Finns en anledning till att jag laddar upp till Youtube och länkar.) Redigerat 1 minut sedan av Erik dP
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.