Johan K Ö Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan Skrev denna på akustisk gitarr i en tågkupe vintern 92/93 när jag satte mig på tåget från min hemstad Falkenberg för att åka upp till Stockholm inför min andra termin på LHS Handlar om hela min uppväxt och lögner/löften som ännu inte infriats. Tacksam för feedback som vanligt/ johan stad vid havet.mp3 1
slejnard Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan Mycket bra! Gillar uppbyggnaden av låten. Kanske lite repetitiv. Sången 👍. Det är så mycket snack om AI för närvarande och jag undrar hur du gjort här avseende det?
Håkan Ström Postat 1 timme sedan Postat 1 timme sedan Vid 2:09 där tycker jag man kunde höjt tonläget till ett melodisk uppåt/ attityd bryt i text och melodi , vad det nu kallas på arrangemang språk, sen lugnt och sansat återgå och sen köra ett outro. Bra låt! Det är en verklig sjung och låtskrivar berättelse, man hänger med och dras in i storyns lager. Har sagt det innan, det finns så mycket talang på studio forumen. Har du någon plan när den är tillgänglig ute?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.