Håkan Ström Postat 3 november Postat 3 november Denna "trance" låt (mitt original) vann en Groove3 mixtävling , många år sen, tror 2017. (Den är inte mastrad) Tacksam för all feedback. Även bara om ni Gillar/ ogillar låten Jag funderar på om det skall bli min nästa release. Efter en mastring så klart. Fel ljud? Jag har projektet i detalj så spotta ur er feedback högt och lågt. Det mesta går att justera. Avenger trance_MixWinner_version.mp3
Håkan Ström Postat igår kl 20:55 Trådstartare Postat igår kl 20:55 Denna la jag nyligen ut som fri multitrack på internationellt forum. 0 feedback här får se vad som sker där 🙂 spännande.
Meatballz Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan Jag saknar att något tar över och berättar med en egen stark röst. Allt blir lite för anonymt!
Håkan Ström Postat 4 timmar sedan Trådstartare Postat 4 timmar sedan 1 timme sedan sa Meatballz: Jag saknar att något tar över och berättar med en egen stark röst. Allt blir lite för anonymt! Intressant, Utveckla gärna.
Meatballz Postat 2 timmar sedan Postat 2 timmar sedan all som spelar väntar ut varann, ingen vågar ta plats. Ett tema vore trevligt. Räcker med några toner. Nu är det ganska fragmentariskt.
Jonatan Lundin Postat 1 timme sedan Postat 1 timme sedan Jag tycker mixen låter bra. Håller med köttballe att låten blir för enformig med samma melodislinga hela tiden. Detta är dick inte min musikstil, så ta nedan med en skopa salt. Prova lite variation t ex med samma melodi men med en annan synkopering? Eller ennalt melodi mot dur/ moll. Nu uppfattar man att melodin ligger mycket i C, även om den har mycket delay/autopan mm som gör att den studsar.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.