Jag har (olyckligtvis) fått plocka ner en privat musik-studio. Delarna finns nu hos mig i några kartonger.
Inköpsvärdet är rätt högt för att vara en privat studio. Men att sälja det på blocket eller liknande är tämligen meningslöst. Elektronik blir ofta väldigt snabbt nästan värdelöst. Att lämna allt på en renhållningsstation känns trots allt inte helt bra.
Finns någon som vill komma granska vad som finns och eventuellt ge ett bud på en eller flera delar med hjälp av Swish?
Ta i så fall kontakt med mig: Telefon 070 - 592 84 12, e-post: sten@ljungkvist.eu
Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.
Fråga
StenLj
Jag har (olyckligtvis) fått plocka ner en privat musik-studio. Delarna finns nu hos mig i några kartonger.
Inköpsvärdet är rätt högt för att vara en privat studio. Men att sälja det på blocket eller liknande är tämligen meningslöst. Elektronik blir ofta väldigt snabbt nästan värdelöst. Att lämna allt på en renhållningsstation känns trots allt inte helt bra.
Finns någon som vill komma granska vad som finns och eventuellt ge ett bud på en eller flera delar med hjälp av Swish?
Ta i så fall kontakt med mig: Telefon 070 - 592 84 12, e-post: sten@ljungkvist.eu
13 svar på denna fråga
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.