Jump to content
Annons
  • 0

Fråga

Postat

Jag har (olyckligtvis) fått plocka ner en privat musik-studio. Delarna finns nu hos mig i några kartonger. 

Inköpsvärdet är rätt högt för att vara en privat studio. Men att sälja det på blocket eller liknande är tämligen meningslöst. Elektronik blir ofta väldigt snabbt nästan värdelöst. Att lämna allt på en renhållningsstation känns trots allt inte helt bra. 

Finns någon som vill komma granska vad som finns och eventuellt ge ett bud på en eller flera delar med hjälp av Swish?

Ta i så fall kontakt med mig: Telefon 070 - 592 84 12, e-post: sten@ljungkvist.eu

13 svar på denna fråga

Recommended Posts

• 0
Postat
7 timmar sedan sa StenLj:

Jag har (olyckligtvis) fått plocka ner en privat musik-studio. Delarna finns nu hos mig i några kartonger. 

Inköpsvärdet är rätt högt för att vara en privat studio. Men att sälja det på blocket eller liknande är tämligen meningslöst. Elektronik blir ofta väldigt snabbt nästan värdelöst. Att lämna allt på en renhållningsstation känns trots allt inte helt bra. 

Finns någon som vill komma granska vad som finns och eventuellt ge ett bud på en eller flera delar med hjälp av Swish?

Ta i så fall kontakt med mig: Telefon 070 - 592 84 12, e-post: sten@ljungkvist.eu

Ta bilder och lägg upp i tråden? Har du exempelvis ljudbehandlings delar, basfällor etc?

Annons
  • 0
Postat

Jag har en lista som är nästan komplett. Det saknas bara ett antal högtalare. 

Vad

Fabrikat

Benämning

Antal

Högtalare

Yamaha

HS7 Aktiv studiomonitor

2

Högtalare

Diverse??

??

?

PA Mixer

Soundcraft

Notpad 8-FX Analog USB-mixer

1

Ljudkort

Behringer

U-PHORIA UMC404HD

1

MIDI-Kontroler

SubZero

CommandKey25 Universal MIDI-kontroller

1

Mikrofon

Shure

SM58 Special Black Edition

1

Mikrofon

AKG

D7 Dynamisk Sångmikrofon

1

Mikrofon

Samson

C05 CL Kondensatormikrofon för sång

1

Mikrofon

Focusrite

Scarlett CM25

1

Hörlurar

beyerdynamic

DT 990 Pro, 250 Ohm

1

Hörlurar

AKG

Audio Technica M50x

1

USB-hub

Plexgear

4+1 portar, strömförsörjd

1

• 0
Postat
3 timmar sedan sa StenLj:

Jag har en lista som är nästan komplett. Det saknas bara ett antal högtalare. 

Vad

Fabrikat

Benämning

Antal

Högtalare

Yamaha

HS7 Aktiv studiomonitor

2

Högtalare

Diverse??

??

?

PA Mixer

Soundcraft

Notpad 8-FX Analog USB-mixer

1

Ljudkort

Behringer

U-PHORIA UMC404HD

1

MIDI-Kontroler

SubZero

CommandKey25 Universal MIDI-kontroller

1

Mikrofon

Shure

SM58 Special Black Edition

1

Mikrofon

AKG

D7 Dynamisk Sångmikrofon

1

Mikrofon

Samson

C05 CL Kondensatormikrofon för sång

1

Mikrofon

Focusrite

Scarlett CM25

1

Hörlurar

beyerdynamic

DT 990 Pro, 250 Ohm

1

Hörlurar

AKG

Audio Technica M50x

1

USB-hub

Plexgear

4+1 portar, strömförsörjd

1

Skicket på behring ljudkortet? Jag kan vara intresserad.

• 0
Postat

Även på Tradera säljs en del instrument och studio-prylar.

Var finns prylarna? Är du beredd på att skicka sak för sak till respektive köpare?

• 0
Postat

Det bästa är nog att komma hem till mig och själv försöka avgöra vilka delar som kan användas. Jag misstänker att några av delarna inte är helt OK. Men jag har ingen möjlighet att testa. Jag kan för lite om dessa delar!

Jag bor i Åkersberga. Roslagsbanan från Östra är bäst om man inte har bil. 

Inom stor-Stockholm kan jag eventuellt bjuda på biltransport hem för de som saknar egen bil.

• 0
Postat

OK - ett pris på ALLT. Dvs. Köparen tar med sig alla flyttkartongerna. Om jag minns rätt så är det 3 stycken.

1500:- SEK, något mindre än 10% på ett uppskattat värde. 

• 0
Postat
1 timme sedan sa StenLj:

OK - ett pris på ALLT. Dvs. Köparen tar med sig alla flyttkartongerna. Om jag minns rätt så är det 3 stycken.

1500:- SEK, något mindre än 10% på ett uppskattat värde. 

Ok, tack för klarhet. Jag har en vecka på resande fot från i morgon, men hade gärna kikat på grejerna, när jag kommer tillbaka , början nästa vecka. Men misstänker att det är borta innan dagen är slut.

Jag kollar här igen nästa vecka.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.