Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag undrar om admin kunde sätta upp en avdelning för att ladda upp guider. Specifikt guider som kommer av att man oftast har skrivit upp sig på mail listor på youtube influensers siter o kanaler. Det är gratis guider, med stort spektra i kvalitet och ämnen. Men det finns massor av vettiga infographics/lathundar o guider därute. Jag är specifikt intresserad av mix och mastrings guider, men det finns såklart andra ämnen.

Skulle vi kunna samla det här på studio forumet i en tråd/kanal? Tänker att det finns mycket som folk redan samlat på sig.
Det skulle kunna finnas en rating möjlighet på innehållet? På så vis, över tid, får bra innehåll större publik.

Tänker att man gör det obligatoriskt när man lägger upp guide filen, att man även inkluderar käll site och eller youtube kanalen.

Eller finns det något liknande redan här på Studio?

Annons
Postat

Förstår jag det rätt att du tänker att vi hittar ett sätt att dela olika videor vi tycker är informativa och bra? Det är ingen dum idé, det jag mest oroar mig för är att det snabbt blir rörigt och oöverskådligt. Då blir det nästan lättare att hitta det man söker direkt på YouTube.

Jag tror spontant att det enklaste är att starta en forumtråd per video man tycker om, dela videon och berätta lite vad man gillar med den – så kan alla vara med och diskutera. Kanske kan vi efterhand komma på något vettigt sätt att tagga och kategorisera.

Så kör, bara kör! Starta en tråd och dela den första favoritvideo/-guide du kommer att tänka på!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.