toniced Postat 6 maj Trådstartare Postat 6 maj On 5/5/2025 at 3:11 PM, Jeffaklumpen said: Riktigt härlig låt! Får riktiga Kent-vibbar 🙂 Mixen tycker jag låter balanserad, allt hörs klart och tydligt. Möjligtvis att basen blir lite väl "boomig" runt 150-200Hz? Den versionen du hörde är bara mixad, så jag håller med dig om att den är lite boomig.
toniced Postat 6 maj Trådstartare Postat 6 maj (redigerat) OK. Här kommer @Håkan Ström Master. Det är rätt riktning tycker jag. Fortfarande lite dov, och "muddy". Men det ger med sig tror jag efter någon genomgång till. @CHAE Pingar dig då du ville höra vad Håkan gjort med låten. Silvertejp -HS_Master.mp3 Redigerat 7 maj av toniced
Håkan Ström Postat 6 maj Postat 6 maj 2 timmar sedan sa toniced: OK. Här kommer @Håkan Ström Master. Det är rätt riktning tycker jag. Fortfarande lite dov, och "muddy". Men det ger med sig tror efter någon genomgång till. @CHAE Pingar dig då du ville höra vad Håkan gjort med låten. Silvertejp -HS_Master.mp3 @toniced Lägg gärna ut 7 maj versionen , så vi kan A/B lite. Har ju fått massor återmatning och har åtgärdat, hoppas jag.
Håkan Ström Postat 7 maj Postat 7 maj (redigerat) Fått OK från Toni på denna mastern. Han skrev en halv novell i återmatning under läranderesans gång. Tack @toniced Full kvalitet fil går att ladda ner. Eller streama direkt. @CHAE https://app.boombox.io/app/shares/cRrOwVBzxn1MWG27o Silvertejp.mp3 Redigerat 11 maj av Håkan Ström Lägger till Mp3 fil 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.