Jonatan Lundin Postat Tisdag kl 19:58 Trådstartare Postat Tisdag kl 19:58 (redigerat) On 2025-08-31 at 20:58 sa Håkan Ström: Hi-hat spelet driver tempot tydligt i gamla mixen. Låten förändras i still o känsla i de nya mix versionerna som inte har lika stort fokus till hi-hat spelet. Den nya mixen känns som ett annat tempo, en annan groove. Den nya mixen känns också som en mer separerad, klarare ton. Låter bättre i mina öron. Men att ändra groove / takt känslan, förutsätter kanske att sång ” melodin” groove/sync också behöver ändras på sina ställen. Det var mina första lyssningars känsla. Svårt att jämföra, välja den man gillar mest, för de två nya, jag kan inte höra hela låten på version 1. Vet inte varför streaming filen bara går till hälften, vs din bilaga , version 2. Olika sätt att lägga in filen i inlägget. Bilaga fungerar alltid bäst för mig. Bra synpunkt @Håkan Ström om hihaten. Aha, ska se om jag kan justera sättet att lägga in filerna. Redigerat Tisdag kl 19:58 av Jonatan Lundin 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.