Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hittade en Powerbook för 15000kr. 1,5ghz, 768ram, 80gb hårddisk, en firewire o 2 usb. 15" skärm mm.

Är denna värd 15000kr?

Är den tillräckligt kraftfull för att använda som musikdator. ca 24 kanaler kräver jag att den ska palla med vissa effekter.

Måste veta snarast om jag ska köpa den!

Annons
Postat

Jag vill nog ha bärbart ja. Jag tänkte skaffa ett sånt dära Firewire ljudkort sen.

Postat
Jag vill nog ha bärbart ja. Jag tänkte skaffa ett sånt dära Firewire ljudkort sen.

Det låter ju rimligt. Då ska den nog klara av det du tänker pyssla med utan problem. Nypriset på en sådan är ju 18.800 med 512 i RAM-minne så känner du att du kan lita på säljaren och att det finns garanti osv kvar så är det ju bara att köra 😎

Postat

Men vad kostar det att öka ram-minnet egentligen? Visste inte att nypriset var så lågt på denna dator. Detta fick mig o tänka om.

Postat
Men vad kostar det att öka ram-minnet egentligen? Visste inte att nypriset var så lågt på denna dator. Detta fick mig o tänka om.

Apple har ganska nyligen sänkt priserna så det är inte så konstigt 😎

om du uppgraderar via Apple så kostar det 1400:- extra för 1 Gb sammanlagt men det går garanterat att hitta billigare 🙂

Postat

ok. det var ju inte så farligt. Tror jag skippar den där för 15000kr. Tror du att man kan hitta billigare snart framöver?

Postat
ok. det var ju inte så farligt. Tror jag skippar den där för 15000kr. Tror du att man kan hitta billigare snart framöver?

Jadå absolut!

Dom släpper ju sina Powerbook G5 i höst så då lär priserna på G4:erna sänkas rätt rejält.

Frågan är om du orkar vänta så länge? 😎

Postat

hehe, ja det är ju frågan. 😎 Får ta mig en funderare helt enkelt. Tack för hjälpen!

Postat
hehe, ja det är ju frågan. 😎 Får ta mig en funderare helt enkelt. Tack för hjälpen!

Va så lite så 🙂

välkommen förresten ifall jag missat din medlemspresentation (ifall du gjort nån?) 🙂

Postat
Dom släpper ju sina Powerbook G5 i höst

Var kommer den informationen ifrån? Ingenting har sagts, annat än spekulationer på det området, vad jag vet.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.