Jump to content
Annons

Skolarbete om kompressor


Pusa

Recommended Posts

Någon som vet någon bra sida på nätet där man kan läsa om kompressorn? Jag har letat i sökfunktionen, men ej kunnat hitta någon länk till bra sidor på internet..

Sidan måste vara på engelska då ämnet jag läser är engelska.. (rätt logiskt)..

Helst svårförståeligt... (?!) eftersom läraren vill att jag skall tillgodose mig informationen av en relativt svår text..

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Någon som vet någon bra sida på nätet där man kan läsa om kompressorn? Jag har letat i sökfunktionen, men ej kunnat hitta någon länk till bra sidor på internet..

Sidan måste vara på engelska då ämnet jag läser är engelska.. (rätt logiskt)..

Helst svårförståeligt... (?!) eftersom läraren vill att jag skall tillgodose mig informationen av en relativt svår text..

Du ville ha svårförståeligt (?) men här kommer en ganska bra beskrivning som är lättförståelig ;-)

EDIT: såg nu att det var engleska du sökte efter så jag tar bort länken....sorry!

Redigerat av Fredster
Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar så mkt... ja de ser bra ut båda två.. är egentligen bara som skriftligt underlag för ett 2-3 sidors arbete om sånginspelning.. Att utgå ifrån ordmässigt...

Tack så mkt alla!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...