saverman Postat 5 maj 2005 Postat 5 maj 2005 Söker ASIO-drivrutiner till SoundBlaster Live! 5.1 Platinum. Vet att jag har sett någon sort... någonstans... Finns ju inga "original". Skulle vara kul att få ner latencyn på hemdatorn för att kunna spela åtminstone liiite VSTi istället för att behöva åka till studion för det. Ingen lust att köpa nytt ljudkort bara för det. Någon mer som sett dom? Eller har någon idé?
Dr Arthur Krause Postat 5 maj 2005 Postat 5 maj 2005 Även om du inte har lust att köpa nytt ljudkort så gör det ändå. Jag försökte in i det längsta använda mitt SB Live men efter att ha bytt till M-Audio 1010LT så var det som himlen öppnade sig och alla mina problem försvann.
Erik Postat 5 maj 2005 Postat 5 maj 2005 Pröva EMU APS drivsar! De som kör soundblaster live med emu:s drivsar kallas för APS Live... (kanske du redan visste 😳 ) Jag har dom på skiva om du vill ha... 🙂 Mvh Erik
saverman Postat 5 maj 2005 Trådstartare Postat 5 maj 2005 Även om du inte har lust att köpa nytt ljudkort så gör det ändå. Jag försökte in i det längsta använda mitt SB Live men efter att ha bytt till M-Audio 1010LT så var det som himlen öppnade sig och alla mina problem försvann. Har andra kort på andra datorer, men jag har annat att lägga pengarna på. Ska prova länkarna ovan! Skulle du kunna maila APS-drivrutinerna? petersaverman@hotmail.com
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.