Haunted-Mansion Posted April 24, 2005 Share Posted April 24, 2005 (edited) LÅTNAMN:Armageddon rock ARTIST/GRUPP:Devilry GENRE:Hårdrock LÅTLÄNGD:6:37 KOMPOSITÖR:Devilry PRODUCENT:Devilry EV. MEDVERKANDE:Devilry INSPELNINGSÅR:2005 FORMAT: .wma STORLEK: 4.47mb STATUS: Färdig demo LÅTLÄNK: http://hem.bredband.net/macmagic/armageddon%20rock.wma Snart även hemsida: www.devilry.se Finns även en till Devilry låt på nedanstående sida Edited April 24, 2005 by Haunted-Mansion Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haunted-Mansion Posted April 26, 2005 Author Share Posted April 26, 2005 Spelat på Jakthornet, Östermalms IP den 6/5 för övrigt 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lasse Mongo Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 Har lite svårt för din sång samt att trummorna hamnat i bakgrunden man hör knappt några cymbaler alls och gitarrerna har en lite för vass tendens men det är ju helt ok spelat. stå på dig! jag tar en öl så länge. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haunted-Mansion Posted April 26, 2005 Author Share Posted April 26, 2005 (edited) Jag tar också en bira! 😮 Själv så är jag inte med i Devilry men lägger ut låten här, i väntan på att deras hemsida www.devilry.se ska komma upp. Man måste ju hjälpa en kompis och reklama lite Edited April 26, 2005 by Haunted-Mansion Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lasse Mongo Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 ok, då tar vi en tillsammans då \m/ Schkåll påre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts