Jump to content
Annons

Orecus (Death Metal)


theunknown

Recommended Posts

Tjena! Mitt ena band Orecus slÀppte idag vÄr nya EP Conclusion. Vi spelar nÄgon slags svensk dödsmetall men en groove:ig twist.

Allting Àr inspelat, mixat och mastrat av mig. Jag spelar Àven trummor i bandet.

Lyssna gĂ€rna! 🙂

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons

Holy Shit det lĂ„ter asnice. 😄

Hur lÀnge har ni hÄllit pÄ?

Vart hÄller ni hus ?

Tackar! Kul att du gillar det!

Vi Àr frÄn Stockholm. Vi startade vÀl projektet runt 2011 men har varit otroligt inaktiva dÄ vi alla i bandet har andra band som tar upp större delen av tiden och detta mer varit som ett sidoprojekt. Men vi tog till slut tag i det hela och spelade in en EP i alla fall haha.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

nice kommer ni spela live nÄgon gÄng med detta band?

Time will tell.. Nej men vi fĂ„r se, vi började med tanken att ha det endast som ett studioprojekt med beroende pĂ„ hur det gĂ„r med slĂ€ppet av EPÂŽn nu sĂ„ kanske det blir nĂ„tt gigg i framtiden. Vi fĂ„r se 🙂

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

LĂ„ter grymt! Riktigt mangligt och köttigt. 🙂

Vet sjĂ€lv hur det Ă€r att ha (för) mĂ„nga musikprojekt och inte bli ordentligt klar med sakerna. đŸ˜±

Tack sÄ mycket!

Ja jag har ju mitt main-band God Mother som tar upp den mesta av min tid och de andra i bandet har sina andra band. Men till slut sÄ fick vi tid att spela in en EP. FÄr se vad som hÀnder i framtiden.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Die Hard (oregistrerad)

LÄter bra gjort och spelat och sÄ men jag har sÄ svÄrt för den hÀr typen av extrem metal. Klarar typ en minut bara.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

LÄter bra gjort och spelat och sÄ men jag har sÄ svÄrt för den hÀr typen av extrem metal. Klarar typ en minut bara.

Tackar, kul att du tycket det lÄter bra. FörstÄr att musiken/genren inte Àr allas kopp te sÄklart.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...